اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
این تیپ مدیران مافیایی عمل می کنند و فقط به فکر میز و صندلی خود هستند. حس وطنپرستی ندارند تقوای الهی و تعهد انقلابی پیشکش، آنها، حتی در مقوله ی انسانیت، نوع دوستی، وفا و آئین جوانمردی آینه ی تمام عیار و نماد خباثت هستند و هیچ رابطه ای با مخترعین، مبتکرین و نخبگان ندارند
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
خیر نبینند، انشاالله مدیرانی که علاوه بر دست ناپاکی دارای روابط و مناسبات ناسالم اجتماعی هستند و متاسفانه در خوزستان آمار این گونه مدیران کم نیستند. آری، این مدیران، مذبذب، مسوولیت ناپذیر و خزانه خوارند و در دسیسه چینی و توطئه پردازی یدطولایی دارند به گونه ای که گوی سبقت را از هم می ربایند.

بدون تردید، این تیپ مدیران مافیایی عمل می کنند و فقط به فکر میز و صندلی خود هستند. حس وطنپرستی ندارند تقوای الهی و تعهد انقلابی پیشکش، آنها، حتی در مقوله ی انسانیت، نوع دوستی، وفا و آئین جوانمردی آینه ی تمام عیار و نماد خباثت هستند و هیچ رابطه ای با مخترعین، مبتکرین و نخبگان ندارند. چون معتقدند ورود این افراد به محیط کارشان خود به خود موجب روشنگری و اصلاح معضلاتی می شود که منافع نامشروع شان در گرو وجود همان مشکلات است و در واقع ارزش دادن به نخبگان فرهنگی، منتقدین و افراد حامی ابتکار و نوآوری در همه زمینه ها  باعث کاهش هزینه های تولید، ایجاد سامانه های مهندسی موسوم به R & D تحت لیسانس H.S.D جهت ارتقای کیفیت کالا، دسترسی به بازارهای رقابتی، جایگزینی مواد اولیه اختراعی بجای وارادت نجومی ارز بر می شوند و همچنین تامین برق ، آب و تولید انرژی پاک ارزان قیمت که نیاز واحدهای صنعتی را از شبکه های اصلی منتفی گرداند و بطور کلی استفاده از محصولات دانش بنیان همگی در گرو برکناری این مدیران ناپاک مذبذب سمبل کار است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار