شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
اینها با همین دغلبازی ها منافع خاورمیانه را تیره تار میکنند
شوشان - محسن بهداروند مرداسی :
چرا باید  «تجمع قدرت» در دست یک کشور باشد. آنهم کشوری که نشان داد هرگز قابل اعتماد نیست. از قدیم گفتند. رابطه باید  «واقع بینانه» و  «شرافتمندانه» باشد. در غیر این صورت رابطه هایی که بوی  «خفت خواری» بدهد. پشیزی ارزش نخواهد داشت.
 امروز هر ملت  آگاهی باید واقع بینانه و  «موشکافانه» به مسائل پیرامون خود نگاه و توجه کند. نباید چشم به القائات  «پروپاگاندا» و فریب رسانه ها و بنگاه‌های خبر پراکنی غرب را خورد. رسانه هایی که با جلوه های ویژه زیرکانه خوراک فکری تهیه می‌کنند.  «بن سلمان ها» هیچگونه نگاه  «متعهدانه» و  «متعصبانه» به مردم منطقه ندارند. غربی ها اگر قرار باشد با بازی دیپلماتیک وارد گفتگو و مذاکره با آنها بشوند... چرا دغلبازی می‌کنند. 
آیا دولت عربستان و بن سلمان پرچم دار  «حقوق بشر» در خاورمیانه هستند. چرا برای یک سفر اینچنینی اسرائیل و عربستان میلیاردها دلار هزینه می‌کنند.. اینها در منطقه در پی چه اهدافی هستند. آیا نقش  «ظالمانه» و  «ناعادلانه» آمریکا را در افغانستان و منطقه ندیدند..
 آیا  «ته» اندیشه های غرب رهایی و الهام بخش بشر است. آیا این  «یانکی وحشی» و دغلباز با  «پرتی و اختلال حواس» و عدم تمرکز در شکم و  «دستگاه تناسلی» در مجاری ادرار بفکر بازی جوانمردانه در منطقه است. آیا باید آمریکا  «لوکوموتیو» جهان باشد. مگر نه اینکه بعلت زیاده خواهی مشکلات منطقه نتیجه دسیسه های آنهاست.. و مردم بیگناه خاورمیانه تا کی باید تاوان این دغلبازان را پس بدهد. آمریکایی که برای کشورها تا به امروز  «ابرچالش» ایجاد کرده است. و هر روز مردم فقیر و فقیرتر می‌شوند. این دیوانگان بدنبال چه دستاوردی از آمریکا هستند. پادشاهان شیرده ترسو و تنبل چرا تنها راه برون رفت شان را در آغوش آمریکا می‌بینند. چرا زیر بار اینهمه خفت خواری می‌روند. میراث تفکرات آنها تا به امروز بجز ابر چالش چه بوده است. و چرا این کشورها درک عمیق و تفسیر دقیق و روشنی از آمریکا ندارند. ای کاش به امروز افغانستان نگاه می‌کردند. 
آیا آزادی در کوله پشتی سربازان آمریکایی به افغانستان منتقل شد. امروز رهبری با یک نگاه و نقش متعهدانه و مدبرانه در برابر آمریکا و صهیونیسم منطقه  برای آرمان های انقلاب می‌جنگد. و از منافع ملی کشور دفاع می‌کند. و ما ملت باید واقع بینانه با تفاهم همدلی و بدور از مناقشات سیاسی پشت سر رهبری مسائل پیرامون خود را بخوبی شناسایی و تجزیه تحلیل کنیم.. 
به امید موفقیت.. اهواز...
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار