شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷
شوشان: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از برپایی نمایشگاه ملی صنایع دستی در استان خبر داد.

به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی ، افشین حیدری اظهار کرد: نمایشگاه ملی صنایع دستی در خوزستان از سال گذشته بار دیگر روند برپایی خود را به صورت مستمر آغاز کرده است و به این دلیل امسال آبان ماه برای دومین بار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استقبال زیادی از صنایع دستی خوزستان می‌شود، گفت: از صنایع دستی خوزستان استقبال زیادی شده است و به این دلیل امسال در آبان و بهمن ماه نمایشگاه ملی برگزار می‌کنیم.

حیدری با اشاره به اینکه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از صنایع دستی حمایت می‌کند، افزود: برگزاری مکرر نمایشگاه‌های عرضه صنایع‌دستی باعث می‌شود تا مجالی برای عرضه محصولات صنعت‌گران فراهم شود و این نمایشگاه‌ها به نوعی حمایت از صنعت‌گران صنایع دستی است.

حیدری با اشاره به اینکه در یک‌سال گذشته وضعیت صنایع دستی در خوزستان بسیار بهبود یافته است، عنوان کرد: در بخش صنایع دستی خوزستان شاهد افزایش 15 برابری صادرات هستیم و به این دلیل معتقدیم صنایع دستی استان توانمندی زیادی در صادرات و ارزآوری برای کشور دارد.

وی درباره زمان برگزاری این نمایشگاه تاکید کرد: قرار است این نمایشگاه 9 الی 13 آبان ماه در اهواز برپا شود و ساعات بازدید از این نمایشگاه از ساعت 16 تا22 در نظر گرفته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان افزود: این نمایشگاه در محل نمایشگاه‌های دائمی شهرستان اهواز برپا می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار