اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۷۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
اول از سیاستمداران کشور خودمان شروع کنیم که برای انتخاب شدن هر قول و وعده ی ناممکن کابوس واری را بزک کرده و به جای رویای رفاه و عدالت به مردم ساده دل می فروشند .خب، این عمل بسیار بد است و عادت دادن مردم به این وسواس ها نتیجه اش همین می شود که رسانه های فئک ساز برون مرزی خیلی هنرمندانه مغز جوانان ما را شستشو می دهند و اراده ی آنها را تسخیر و بذر نفرت و کینه را در دل های آنها می کارند. زیرا، بیشتر بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر به جز لیدرها، با پشیمانی هرچه تمام به این مساله اشاره کردند.
 بطور کلی بعضی از اقشار زودباور جامعه ما، خریدار این رویافروشی های کابوس وار گشته اند و بطور جدی همه ی جامعه شناسان، روانکاوان و نویسندگان علم سیاست از حیث فرهنگی باید پیگیر حل این گونه معضلات تربیتی باشند.
الغرض، در یکی از کلاب هاوس ها تحت عنوان نظرات خارج نشینان ایرانی آقایی از آمریکای شمالی سخنان ارزشمندی در این مورد بیان داشته بود که بدون تردید فرمایش آن نخبه ارزشمند بسیار متقن و مستند با واقعیات زیست ایرانیان در خارج از کشور در توضیح این مطلب ادا شده تا نشان بدهد ماهیت آن کابوس های بزک کرده ای که بعضی از لیدرهای انقلاب رنگی اخیر در ایران وعده هایی از قبیل آزادی، رفاه، عدالت را بجای رویا به مردم خام و ساده دل می فروشند، آری، تحقق خیالی وعده هایی که بستر و زمینه ی اجتماعی، اقتصادی و همچنین ژئوپلتیک آنها فراهم نیست .مثل همان کابوس های رویا نمایی که در بهار عربی به مردم لیبی، مصر، تونس و سوریه می فروختند و عاقبت فرجام تلخ و تاسف بار آن را دیدیم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
یک خواننده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
comment
0
0
comment بجای اشاره به وعده ها محقق نشده ی بهار عربی، به وعده ها وشعارهای محقق نشده ی انقلاب ۵۷ اشاره شود دلنشین تر می باشد تا صداقت متن و نوبسنده روشن شود.

چند درصد وعده های انقلابیون ۵۷ جاری شده است؟
در اینمورد چه باید کرد؟

چند سال زمان نیاز هست؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار