اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
مدیرعامل برق اهوازگفت:عملیات هوشمندسازی شبکه روشنایی این کلانشهر به منظورکمک به زیباسازی مبلمان شهری، افزایش سطح امنیت و مدیریت مصرف انرژی آغاز شد.
شوشان : به گزارش شوشان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز مدیرعامل این شرکت در حاشیه بازدید از روند اجرایی شبکه عملیات هوشمندروشنایی معابرگفت: بکارگیری سیستمهای هوشمند و فرمان پذیری از راه دور شبکه برق، بخشی از اهداف در دست اقدام شرکت توزیع نیروی برق اهواز می باشد کهدر این راستا عملیات هوشمند سازی روشنایی معابردر ۱۰ قسمت کلانشهر اهواز آغاز شده است.

عبدالحمیدعباس شیاری افزود: یکی از فاکتورهای مهم در طراحی سیستمهای روشنایی، کنترل پذیری شدت و میزان آن در مکان‌ها و زمانهای مختلف به منظور مدیریت مصرف و متناسب با نیاز است که در طراحی جدید به این مساله توجه جدی شده است.

وی تصریح کرد: این عملیات در مرحله اول بصورت آزمایشی در ۲ بلوار فرودگاه و جاده ساحلی غربی حدفاصل پل سوم تا بیمارستان مهر استقرار و تعداد۳۳۰دستگاه چراغ ال ای دی ۱۰۰وات نصب گردید و در این فاز ۸ بلوار اصلی در دستور کار قرار دارند.

وی افزود: از ویژگیهای این سیستم قابلیت کنترل پذیری از راه دور، مطلوبیت روشنایی و همچنین کم مصرف بودن است که به جلوه های شبانه معابر اهواز می افزاید.

شیاری اعتبار اختصاص یافته به این دو پروژه را ده میلیارد ریال براورد کرد.

کلانشهر اهواز دارای ۱۶۰هزار دستگاه چراغ روشنایی معابر در سطح شهرستانهای اهواز،حمیدیه ،باوی و کارون می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار