اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت : 
تاریخ بهترین آموزگار عرصه ی گیتی است همانطور که دوستی در پاسخ به مقاله ی لیاقت پاسداری از امنیت خلیج فارس را ندارید پس نام جعلی بر آن نگذار متنی نسبتا کوتاه مبنی براین عنوان برایم فرستاد.

۲۵۰۰ سال پیش داریوش هخامنشی با حفر کانال سوئز در کتیبه ای به نام خلیج فارس اشاره کرده است. این کتیبه که قدیمی ترین اشاره مکتوب و مستند در مورد نام باستانی خلیج فارس است، در موزه لوور فرانسه نگهداری می شود.

امروزه عده ای تازه از راه رسیده با نژادپرستی و برای دشمنی با کشور و ملت کهن ایران تلاش می کنند نامی نو برای خلیج فارس اختراع کنند.

اینها همواره در برابر "شکوه" و عظمت تاریخ، تمدن، هویت، فرهنگ باستانی و کنونی ایران و ملت قدیمی ایران دشمنی دارند و از پیش شکست خوره اند و تنها حقارت خود را نشان می دهند.

آری، به خوبی یاد دارم در گروه های واتساپی با چنین مرام هایی مقابله می کردم و با تاسی از این آیه ی نورانی قرآن کریم با آنها به چالش می رفتم.

وَمِنَ النَّاسِ مَنْ يُعْجِبُكَ قَوْلُهُ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَيُشْهِدُ اللَّهَ عَلَى مَا فِي قَلْبِهِ وَهُوَ أَلَدُّ الْخِصَامِ ﴿بقره:۲۰۴﴾

و از ميان مردمان كسى است كه در زندگى اين دنيا سخنش تو را به تعجب وامى دارد و خدا را بر آنچه در دل دارد گواه مى‏ گيرد و حال آنكه او سخت‏ ترين دشمنان است (۲۰۴)
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار