اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
همواره سبک زندگی لائیسته ذیل نظام سیاسی لیبرال دموکرات در توزیع هویت های شرطی، دستوری و پلشت نقش اصلی را در جهانی شدن فرهنگ و اخلاق ایفا می نماید. بالاخص وقتی تمدن غرب  به موضوع «هویت» از دهه شصت میلادی به بعد از حیث روان شناسی مرتبط با فرهنگ اجتماعی به طور جدی ورود کرده بود.
بدون تردید، پژوهش در این زمینه پیوسته نیاز جهان مدرن را براساس انقلاب اطلاعاتی بیش از پیش به مباحث انسان شناسی برای دریافت های جامعه شناسانه سوق داده بود زیرا، جوامع امروز ی بیش از پیش عرصه ای برای درگیری و تنش بر سر هویت خواهی در قالب سبک زندگی و الگوهای زندگی روزمره شده بودند.
البته، ناگفته نماند رواج این گونه سبک زندگی در نظام های سرمایه داری غرب موجب گسست نهاد خانواده و نهایتا منجر به کاهش نرخ جمعیت و پذیرش مهاجرین از جهان سوم که اغلب مسلمان بودند و خود این مساله تولید بحران اجتماعی جدیدی را دامن زده است و گروه های افراطی ناسیونالیست و بعضا نژادپرست برای در امان بودن تمدن غربی درصدد اسلام ستیزی از طریق نشان دادن چهره ای خشن، بدوی و بربر از مسلمانان داشتند که در ورود به قرن ۲۱ کوشش و تلاش همه ی کشورهای مهاجر پذیر غربی استحاله ی فرهنگی تمام شهروندان جدید بوده و از رشد اسلامگرایی واهمه داشتند و آن را دشمن نظام سرمایه داری معرفی می کردند .
بنابراین عمل کریه و ضد اخلاقی قرآن سوزی ریشه در این تفکرات پلید و ضد ایمانی دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار