اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
شوشان - دکتر حمید خادم مسجدی :
با تشکر از همت استاندار محترم بارها درمتن های مختلف قبلی  بیان داشته ام که با وجود اهمیت امکانات؛ به کارگیری و آرایش نیروی انسانی کارآزموده از امکانات بالاتر هست حالا این تیم چه در بحث نظامی  باشد و چه در مباحث اقتصادی و ... .
 در خصوص انتصابات بله ان شاءالله عزم تان در انتصابات پایدار بماند و از رویه منسوخ قبلی تبری جویید اما چند نکته خالی از لطف نیست که از این منظر نیز اطلاع یابید همان طور که خداوند متعال در چراغ هدایتگری شان قرآن  
سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۵۹ 
فرموده اند: ... وَلَو كُنتَ فَظًّا غَليظَ القَلبِ لَانفَضّوا مِن حَولِكَ ۖ فَاعفُ عَنهُم وَاستَغفِر لَهُم وَشاوِرهُم فِي الأَمرِ ۖ فَإِذا عَزَمتَ فَتَوَكَّل عَلَى اللَّهِ ۚ إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ المُتَوَكِّلينَ ﴿۱۵۹﴾
می بینیم آمده  است که زیاد سخت گرفتن به مردم و خشونت و سختگیری بیش از حد؛ مردم را از اطرافت فراری می دهد و در فراز بعدی مشاوره گرفتن را بیان می نمايد. پس خود رایی و سخت گیری فراوان نتیجه ای ندارد. همان‌طور که مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) در فرمايشات شان بیان نمودند: نماینده ها پیشنهاد بدهند اشکالی نداره پس مجالی در استان برای مشورت دادن ایجاد شود *در کنار نماینده ها همه فعالان و نخبگان شهرستانی و استانی پیشنهادات سازنده بدهند البته خارج از جو سازی* از افت های استانداران قبلی این بوده که حلقه ی اطراف استاندار محترم متأسفانه گاهی اوقات افق دید استاندار را در انتخاب مسئولان کاری کم می کند همان طور که در مقابل سماجت بعضی نماینده ها عزمتان را جزم کرده اید که پایدار باشید در خصوص فشارهای اطرافیان این مورد نیز صدق می کند پیشنهاد می شود در برابر هاله اطرافیان ژرف اندیش باشید چون اشتباه انتخاب مدیران ضعیف شهرستان گاها از طریق همین عوامل اتفاق افتاده است.
 انتظار می رود افق  دیدتان وسیع باشد و همان طور که بیان داشتید در عمل  شاهد دگرگونی در  انتصابهایتان در استفاده از نخبگان تحصیل کرده دلسوز باشید چون گاهی اوقات مصداق بعضی از انتصابات یا بهتر بگیم قحط الرجال اتفاق افتاده فلان گزینه ضعیف را به جای خارج کردن از ریل مدیریت؛ به فلان شهرستان جابجا می کنند که من باب یادآوری بین شود که اگر این مدیران کاری بودند ...این همه عقب ماندگی در شهرستان ها و استان رقم نمی خورد که مصداق ضرب المثل *از چاله به چاه افتادن* شود پس انتخاب مدیران قوی می تواند در تحول آفرینی و دمیدن  روحیه امید در جامعه و بین مردم نقش آفرین باشد خداوند متعال در پایان می فرماید  : هنگامی که تصمیم گرفتی، (قاطع باش! و) بر خدا توکل کن! زیرا خداوند متوکلان را دوست دارد.
 با آرزوی موفقیت در این ماموریت جهادی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار