اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱
جلسه ی مدیرعامل نورد و لوله سپنتا و پارک علم و فناوری برگزار شد:
طی هفته گذشته مدیرعامل شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز جلسه ای با دکتر راضی جلالی، معاونت پارک علم و فناوری خوزستان برگزار کرد.
بنا به  گزارش شوشان این نشست که در دفتر مدیرعامل شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز برگزار گردید، حول محور های همکاری دو جانبه و تفاهم نامه همکاری بود.
در این نشست دکتر راضی جلالی با بیان اینکه ورود به پارک علم و فناوری برای این شرکت می تواند تحولی عظیم ایجاد کند اذغان داشت: مجموعه پارک علم و فناوری خوزستان از کلیه اختیارات قانونی خود در جهت اخذ امتیازات ویژه به شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز استفاده خواهد کرد.

جلالی اراده پارک علم و فناوری خوزستان را ارائه فضایی تخصص محور، با استفاده از جوانان بومی استان خوزستان دانست.

 پس از پایان این نشست مهندس فرشیدفر مدیرعامل شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز ضمن مثبت ارزیابی کردن این نشست گفت: هدف مجموعه کارخانه نورد و لوله سپنتا اهواز حرکت به سمت دانش بنیان شدن است.

وی در ادامه اذغان داشت: این پروسه اگر به معنای واقعی کلمه اجرا شود، همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز بارها به اهمیت دانش بنیان شدن کارخانه های تولیدی اشاره فرموده است، بی شک خیر و برکت فراوانی در پی خواهد داشت.

فرشیدفر در ادامه افزود: دانش بنیان شدن شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز، با توجه به اینکه این مقوله  سهم بسزایی در شناسایی و بکارگیری نیروهای نخبه و بومی استان دارد، می تواند در کنار اشتغال زایی، سهم علمی این مجموعه را ارتقا داده و به سمت مهندسی مدرن پیش رود.

مدیرعامل شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز در پایان سخنان خود گفت: رشد صنایع استان خوزستان و گذر کارخانه های قدیمی این استان از شیوه سنتی به مدرن اگرچه مقوله زمان بری است اما با اراده ای راسخ می تواند آینده ای روشن را متصور شد. بی شک این کارخانه مقدمات اولیه تفاهم نامه با پارک علم و فناوری را سپری کرده و در آینده ای نزدیک این تفاهم نامه دو جانبه وارد عملیات اجرایی خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار