اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳
قائم مقام دانشگاه امیر المومنین (ع) در دیدار با اصحاب رسانه خبر داد؛
ناصر سودانی گفت: آخرین مراحل بین المللی دانشگاه امیر المومنین علیه السلام در حال انجام است و ان شاءالله بتوانیم دانشجو از خارج کشور جذب نماییم و البته با توجه به نحوه آموزش در این دانشگاه توانستیم رتبه اول آموزشی استان را بدست آوریم .


ناصر سودانی، قائم مقام دانشگاه امیر المومنین علیه السلام در نشست اصحاب رسانه ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب و دهه فجر  بیان کرد: خانه مطبوعات وارد فاز جدیدی از فعالیتهای رسانه ای شده که هم علمی ، آموزش محور و  انقلابی می باشد.
سودانی ادامه داد: خیلی خوشحالم که دانشگاه امیر المومنین را به عنوان خانه دیگر خودتان انتخاب کردید و این دیدار در راستای تعامل دوطرفه می باشد .
قائم مقام دانشگاه امیر المومنین علیه السلام اظهار داشت : امید داریم مطالبه گری ، عدالت گستری و جهاد تعبین سرلوحه روش جدید خانه مطبوعات باشد که شروع کار با نخبگان نشان دهنده زاویه دید مناسب و شایسته ای است که در این راستا می باشد و ما هم از این حرکت روبه توسعه اعلام آمادگی می کنیم .
سودانی بیان کرد : ایده دانشگاه در سال ۸۹ آغاز و در سال ۹۱ در پنج رشته کارشناسی شروع به جذب دانشجو نمود.
قائم مقام دانشگاه امیر المومنین علیه السلام اضافه کرد : این دانشگاه یک دانشگاه ماموریت گرا می باشد که در زمینه تربیت نیرو برای دفاع از اهل بیت و اسلام و همچنین مقابله با افکار تکفیری به شکل آکادمیک و عملی می باشد .
وی بیان داشت : این چنین دانشگاه ها در سطح کشور ۲۵ عدد می باشد و به دانشگاه حوزوی معروف هستند .
سودانی گفت :در این دانشگاه  ۴۲ رساله دکترا و بیش ۵۰۰ دانشجوی ارشد داشته ایم  و هم اکنون در دو بخش آقایان با بیش از ۶۰۰ دانشجو و بانوان با بیش از ۲۰۰  دانشجو فعالیت داریم .
قائم مقام  دانشگاه امیر المومنین علیه السلام اظهار داشت: اساتید از دو بخش داخل استان و خارج از استان که غالباً از قم و تهران می‌باشد حضور دارند که به حمدالله اساتید مدعو به حداقل رسیده است و ما درخواست توسعه رشته ها را ارائه داده ایم .
سودانی گفت : آخرین مراحل بین المللی دانشگاه امیر المومنین علیه السلام در حال انجام است و ان شالله بتوانیم دانشجو از خارج کشور جذب نماییم و البته با توجه به نحوه آموزش در این دانشگاه توانستیم رتبه اول آموزشی استان را بدست آوریم .
وی بیان کرد : این دانشگاه هر ساله دو همایش علمی برگزار می نماید  که یکی از آنها همایش زبان شناسی با میهمانانی از پنج قاره می باشد  و در سال اول این همایش نیز  ۱۰۲ استاد بین المللی حضور داشتند که همزمان با این همایش فرصتی می باشد تا به میهمانان خوزستان شناسی و آشنایی با اهداف انقلاب اسلامی نشان بدهیم و این آثار و پیامد های اجتماعی و فرهنگی خود را دارد و در کنار همه این آثار موضوع اقتصادی هم وجود دارد .
سودانی ادامه داد: رویکرد دیگر برگزاری همایش های بین المللی در خارج از کشور می باشد که تا اکنون ۳ همایش در عراق و با هزینه های که کشور میزبان تقبل نمود برگزار نمودیم و ان شالله در آینده در دیگر کشور های اسلامی نیز چنین همایش هایی برگزار می نماییم.


نیروهای برجسته ای‌ در رسانه های استان حضور دارند .
امید حلالی، رییس خانه مطبوعات استان خوزستان نیز در این نشست گفت : با وجود شخصیتی همچون ناصر سودانی این دانشگاه مسیر موفقی را داشته است .
حلالی ادامه داد : در رسانه های استان علاوه بر کمیتی که  وجود دارد در بعد کیفی نیز نیروی انسانی برجسته و زبده ای در خوزستان حضور دارند که در مجلس و شورا نیز حضور داشته اند.
رییس خانه مطبوعات استان خوزستان ادامه داد : رسانه های استان بسیار نجیب ، عدالت گر و مطالبه گر بوده اند که در جریان سازی ها این رسانه ها بوده اند که در مقابله با فساد ها و کمبودها سینه سپر کردند و از خودگذشتگی نشان دادند .
وی گفت : رسانه ها رکن چهارم هستند و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند چنانچه ما وظیفه خود را درست انجام بدهیم افسران جنگ نرم و به نقلی فرمانداران فرهنگی هستیم .
حلالی افزود : ما در مقابل فرهنگ عمومی بسیار مسئول هستیم و رسانه ها در بسیار از حوزه های اجتماعی ورود کرده اند .
رییس خانه مطبوعات استان خوزستان ادامه داد : بدنبال این هستیم که سواد رسانه ای را ارتقاء بدهیم که دوستان ما می توانند مدرس باشند و توانایی های خودمان را به اشتراک بگذاریم .
حلالی در پایان گفت: ارگان ها و اصناف استان باید توان خود را به اشتراک بگذارند و با هم گرایی توان خود را افزایش بدهند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار