اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
رییس انجمن سینمای جوانان خوزستان:
رییس انجمن سینمای جوانان خوزستان گفت: در کارگاه آموزشی ساخت فیلم مستند از «ایده تا تولید» ۴۰ هنرجو حضور یافتند.


شوشان ـ  مهدی کیخایی،رییس انجمن سینمای جوانان خوزستان اظهار کرد: این کارگاه با هدف تربیت و آموزش هنرجویان فیلم سازی و علاقه مندان به مستندسازی و ارتقای سطح کیفی و علمی آنها برگزار شد.

وی با بیان این که این کارگاه آموزشی دو روزه است ، افزود: مدرس این کارگاه آرش کردسالی از هنرمندان و مستندسازان شناخته شده و برجسته انجمن سینمای جوانان است که در زمینه مستندسازی تجربیات فراوانی دارد.

رییس انجمن سینمای جوانان خوزستان با اشاره به شرکت ۴۰ هنرجو در کارگاه آموزشی ساخت فیلم مستند «از ایده تا تولید» تصریح کرد: در این کارگاه که به صورت تجربه محور برگزار شد اصول و فنون تولید فیلم مستند از مرحله ایده تا تولید و چگونگی سوژه یابی و پرورش دادن طرح و نوشتن طرح فیلم نامه و انجام روند تحقیقات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
کیخایی گفت: یکی از عوامل موفقیت یک فیلم مستند فیلم نامه و طرح داستانی درست و حرفه ای و اصولی است و ضعف فیلمنامه و نداشتن طرح خوب از جمله مشکلات مستندسازی است.
وی ادامه داد: کارگاه آموزشی ساخت فیلم مستند«از ایده تا تولید» از برنامه های جنبی چهل و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر است که با همکاری معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و انجمن سینمای جوانان استان برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار