اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
شوشان ـ دکتر خادم مسجدی
امروز مردم شهید پرور شوش همگام و همصدا با ملت ایران عزیز  ثابت کردند که ولایت مدار و دوستدار انقلاب خود هستند و طبعشان یادآور رشادت دلیرمردانی ستبر از جنس شهادت و مقاومت و ایثار است چرا که زاده مادرانی ولایتمداری هستند؛ که پای تنورها، نان گرم را برای رزمندگان می پختند و با وجود این که رژیم دژخیم بعثی تا بن دندان مصلح با توپخانه کاشانه شان را ویران کرد خم به ابرو نیاوردند و لحظه ای میدان را خالی نکردند ... اگر به صحبت های فرماندهان سرافراز جای جای ایران زمین گوش دهیم هر کدام کوله باری از خاطرات شنیدنی جبهه های  شوش را بازگو می کنند. همچنین اگر نیک بنگریم با توجه به نزدیکی محل عملیات های مختلف به شهر شوش؛  می بینیم بیشترین خرابی از آن شهر ما بوده بطوری که توپخانه ها دشمن بعثی به طور شبانه روز  بجز خانه حتی به ماشین های شخصی مردم هم رحم نمی کردند. حال از مسئولین این سوال مطرح است که  چه کسی مسئول و متولی ثبت مقاومت مردم این شهرستان بر سینه تقویم مقدس و پر افتخار ایران هست؟ اگر کاری صورت گرفته میزان پیشرفتش گزارش شود.

 چند سالی ایست نخبگان و اهل قلم و رسانه و عموم مردم خواستار این امر مهم بوده و هستند بعضی مسئولین در لسان به آن اقرار و درحد گرامی داشت روز عملیات و صدور اطلاعیه از کنارش گذر گرده اند ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته... اما مقصد و مخلص و مراد کلام  موضوع همانند شهرستان های مجاور دزفول و اندیمشک کار ماندگار صورت گیرد یعنی  ثبت مقاومت اهالی  متمدن شهر شهیدان گمنام شوش در تقویم بوده  که متاسفانه تا به امروز این امر محقق نشده است.

 عزیزان متولی انتظار هست اقدامات صورت گرفته را  بدور از هیاهوی رسانه و  صادقانه و به صورت مستند در اختیار مردم قرار بدهند  تا تلاشتان را مردم قضاوت کنند  که کار تا کجا پیش رفته است و خواسته اهالی این است که برای ثبت این کار زمان مشخص شود تا شهامت و دلیری های این مردمان در گذر زمان زنده بماند.
و من الله التوفیق
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار