اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
وزیر اطلاعات:
وزیر اطلاعات در سفر به خوزستان اعلام کرد: امنیت ما متکی به مردم است و امنیت متکی به مردم امنیتی پایدار می‌باشد که در برابر نفوذ دشمن مقاوم است و در کشورمان اقوام و مذاهب و طوایف مختلف بستر ساز این امنیت هستند.
شوشان ـ حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در نشست شورای تامین استان خوزستان با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: پاسداران با تاسی از حضرت امام حسین (ع) همواره نگهبان انقلاب و اسلام بوده اند و جانبازان نماد ایثارگری، استقامت، ولایتمداری هستند و مردم برای حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایثار کردند.

وی با اشاره به اینکه خوزستان پایتخت دفاع مقدس است گفت: جای جای این استان را خون شهدا رنگین کرده است و مردم خوزستان با وجود همه تزویر‌ها و فتنه‌ها از سوی دشمنان کشورمان، همیشه با وحدت در برابر نفوذی که دشمن در این سرزمین طراحی کرده بود از زمان انقلاب و جنگ تحمیلی تا به امروز ایستادگی کرده اند و نشان داده اند که همیشه پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران هستند.

وزیر اطلاعات گفت: اساس انقلاب ما ولایت مداری است که با خون شهیدان بیمه شده و مردم ما بدانند تا زمانیکه همه ما در اطاعت امر، ولی فقیه و نائب امام زمان (عج) تلاش کنیم، لطف خدا شامل ما خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب با تاکید بر امنیت پایدار گفت: امنیت ما متکی به مردم است و امنیت متکی به مردم امنیتی پایدار می‌باشد که در برابر نفوذ دشمن مقاوم است و در کشورمان اقوام و مذاهب و طوایف مختلف بستر ساز این امنیت هستند.

عضو شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت: ما وظیفه داریم در برابر فتنه گری دشمنان تمام ابزار و امکاناتمان را بکار بگیریم، دشمن با ابزار رسانه ایی مختلفی که در اختیار دارد علیه کشورمان اقدام می‌کند و به دنبال تاثیر گذاری بر اراده مردم است.

وزیر اطلاعات در ادامه عنوان کرد: دشمن در اتفاقات اخیر و اغتشاشات خیابانی تلاش کرد شرایطی فراهم کند تا بتواند براندازی را به سرانجام برساند، اما به لطف الهی و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و همراهی نیرو‌های مسلح، قضایی، امنیتی، جامعه اطلاعاتی و با بصیرت مردم نقشه دشمن با شکست مواجه شد و امروزه دشمن از سر استیصال تلاش میکند با استفاده از ابزار رسانه و تبلیغات، در قالب اخبار جعلی، خرابکاری و حمله به ایران روحیه مقاومت مردم را تضعیف کند، ولی همواره با همراهی مردم دشمن شکست خورده است.

وی با اشاره به تحرکات رژیم صهیونیستی در کشور‌های همسایه گفت: همسایگان بدانند که امنیت با قرارداد‌ها و تفاهم نامه‌ها با رژیم کودک کش صهیونیستی بدست نمی‌آید بلکه امنیت از درون خود و با همکاری با کشور‌های همسایه ایجاد می‌شود.

وزیر اطلاعات با اشاره به ادعای رژیم صهیونیستی در ایجاد سامانه دفاع یکپارچه در منطقه گفت: رژیم صهیونیستی امروز در برابر فلسطینیان، زبون و سرشکسته شده و این اقدامات نتیجه‌ای غیر از تاراج کردن سرمایه کشور‌ها ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب با تاکید بر سیاست‌های دولت آیت الله رئیسی مبنی بر گسترش روابط با کشور‌های همسایه گفت: ایجاد روابط خوب و متقابل و مشارکتی که با کشور‌های همسایه بوجود آمده است امنیت پایدار و موثری در منطقه پایه ریزی کرده است.

استاندار خوزستان در ادامه‌ی این نشست ضمن ارائه گزارشی از وضعیت توسعه خوزستان بر طرح‌های اثرگذار برای رفع مشکلات زیرساختی شهر‌ها و روستا‌های خوزستان در حوزه آبرسانی تاکید کرد.

حسینی محراب در ادامه گفت: با هماهنگی یکپارچه و هم افزایی اثرگذار دستگاه‌های نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی، امنیت خوبی در استان حاکم است.

در پایان جلسه از زحمات و خدمات مدیرکل سابق اطلاعات استان تقدیر و مدیرکل جدید معرفی شد.

همچنین صبح امروز، حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در دیدار با نماینده، ولی فقیه در خوزستان به اقدامات اقتصادی دولت سیزدهم اشاره داشت و گفت: امروزه برنامه‌های دولت در راستای این است که نظام اقتصادی کشور را در مسیر جدیدی که منافع مردم را تامین می‌کند، حرکت دهد و تلاش دولت جلوگیری از واسطه گری در اقتصاد و کنترل بازار است و اقدامات مناسبی فی مابین دولت و مجلس دردست پیگیری است.

در ادامه‌ی این دیدار حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده، ولی فقیه در استان یکی از خواسته‌های اصلی مردم را افزایش و دقت در نظارت‌ها بر حوزه‌های اقتصادی بویژه بازار عنوان کرد و بر رفع مشکلات کشاورزان در مواجهه با خشکسالی سال گذشته و امسال تاکید کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار