اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
شوشان ـ سید سجاد جلویانی: 

در طول سه دهه اخیر همواره مبارزان فلسطینی از جهاد اسلامی و حماس و دیگر مبارزان در درون سرزمین های اشغالی کرانه غربی رود اردون و غزه و حتی درون جغرافیای اسرائیل حملات نظامی و شهادت طلبانه انجام می شود .

 در تراز بالاتر همواره در برابر حملات نظامی اسرائیل نیروهای نظامی حماس از غزه موشک های مقابله گر شلیک می شود اما نتایج ان در اخبار که انعکاس داده می شود میگویند چند مجروح و مقداری خسارات وارد شده است و کمتر از ایجاد خسارات سنگین و کشته و مجروع شدن نیروهای اسرائیلی و شهروندان یهودی  خبر  می دهد .

از سوی دیگر هر عملیات نظامی که توسط گروهای افراطی یهودی و ارتش اسرائیل  نیروی هوایی و پهبادی و هوانیروز ،و  زمینی و  دریایی انجام می شود همراه با قتل و عام و خسارات سنگین مالی و تخریبی است . نمی دانم چرا همیشه این موازنه نابرابر در حال انجام است ؟ چرا فرماندهان نظامی فلسطینی در ارزیابی و کسب اطلاعات دقیق برای انجام علمیات نظامی دقت کافی ندارند تا حالت بازدارندگی با آمادگی و کارآمدی جدی تر انجام شود و تاثیر عمیق تری در اردوگاه نظامی اسرائیل داشته باشد .  قانون جنگ است که علمیات بازدارنده باید قدرتمندتر از حملات دشمن باشد تا بتواند قدرت عملیاتی نیروهای نظامی دشمن را کنترل و خنثی نماید .‌


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار