اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۰۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
شوشان ـ سید سجاد جلویانی:

امروز قبل از ظهر وزیر کشور آقای سردار وحیدی در برنامه زنده شبکه خبر گفتگو داشتند . اطلاعات جناب وزیر کشور در باره پیشرفت اقتصاد و صادرات و کسب منابع مالی قابل بررسی است و بخشی از آن امکان پذیر است . اما در بخش دوم گفتگو و سیاه نمایی رسانه های معاند و خارجی و داخلی  در باره وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و اخبار جعلی و فرافکنی کاملا دروغ است  و ارائه اطلاعات غلط از سوی وزیری که امنیت کشور را بر عهده دارد و بزرگ ترین دستگاه سیاسی کشور فرمانروایی دارد شگفتانه است .

 برادر گرامی ما هم اعتقاد داریم کشور عزیز ما دچار تحریم جهانی و جنگ اقتصاد جهانی است و منابع مالی ایران قفل است تا جایی که قادر به پرداخت مطالبات مالی یک مربی ورزشی را هم نداریم . از سوی دیگر بلوکه بودن منابع مالی ایران توسط دوست و دشمن انجام شده است که چین و هند در راس آنها هستند . وزیر گرامی دلار  چند نرخی از ۴۸ تا۵۲ هزارتومان ، مرغ ۶۴ هزار تومان ، گوشت ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان ، مواد شوینده ، خوراکی و  مصرفی و بهداشتی روزانه توهم است ؟
وزیر گرامی چرا راست نگویی که از راست نرنجیم ؟
وزیر در بخشی دیگر اظهار داشت شهید عجم زاده را جهانی کردیم ؟
براستی من خود خاک پای پدرو مادر شهدا را می بوسم و روزانه برای حیات معنوی آنها دعای خیر دارم . اما وزیر گرامی چرا غلو و دروغ   ؟ وزیر جان بگو تلاش داریم شخصیت این شهید و دیگر شهدا را در رسانه های داخلی ،منطقه ای و جهانی در صورت دسترسی  انعکاس دهیم و قابل باور سازیم .

وزیر گرامی ،جهانی سازی ،یعنی پذیرش جامعه جهانی از شخصیت این شهید . کدام سازمان و نهاد بین المللی و بلوک های جهانی اعلان کردن این شهید قابل پذیرش و الگوی انسانی ما است ؟
اگر منظور محور مقاومت است که سه کشور( لبنان ، عراق ، سوریه )  بصورت مشروط و نیم بند است . اگر شیعیان هستند که در کل نگاه آنها به ایران و حاکمیت بعنوان یک پشتوانه معنوی هست و تا جایی که امکان داشته باشد و با منافع ملی آنها در تضاد نباشد همراهی انسانی و احساسی دارند و در عوض هم از حمایت مادی و مالی و معنوی فراوان برخوردار هستند .
در پایان آقای وزیر ،قدری با تاُمل و تعُمق گفتگو کن و اطلاعاتی را بیان کن که شایسته اسم و رسم شما و نهاد وزارت کشور باشد و ما را در برابر مردم صبور شرمنده نسازد .
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
حسین
|
Ukraine
|
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
comment
0
0
comment احسنت بر سید عزیز
تا کجا مسیولین میخوان فکر کنن که مردم اطلاعات ندارن
ولی این شیوه و روش به کام نامسیولین خیلی خوش اومد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار