اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
شوشان ـ  حجت الاسلام سجاد مسروری :

خیلی ها را سراغ دارم که بارها تحلیل راهبردی و چشم انداز نگاه عمیق رهبر معظم انقلاب در خصوص عمر کوتاه رژیم غاصب اسرائیل را یک عملیات نسبتا روانی قلمداد کردند و محقق شدن این رویداد را امری محال می دانستند چون معتقد بودند که پشت این رژیم به بزرگترین قدرت های دنیا از جمله آمریکا گرم است.
این روزها اما خیلی ها در قبال لرزه های متعدد بر اندام نحیف و لانه عنکبوتی این رژیم کودک کش غیر مشروع، سکوت پیشه کرده اند در حالی که هر لحظه به فروپاشی این غده سرطانی نزدیک تر می شویم .
تحلیلی بر اتفاقات منطقه از جمله ثبات نسبی در سوریه ، اقتدار یمن ، ایجاد روابط مجدد بین ایران و عربستان ، واکنش های قدرتمندانه ی فلسطینیان ، طرد شدن بیش از پیش آمریکا و ایادی اش از خاورمیانه و بسیاری مسائل دیگر نشان از آن دارد که لانه عنکبوت ، تنها تر و لرزان تر از همیشه است .
این در حالی است که رخدادهای اخیر بیشتر در مشکلات درونی رژیم ریشه دارند و مثل خوره در حال مکیدن خون عنکبوت هستند.
من ، شما و دیگر تحلیل گران باید کمی نسبت به تحلیل های رهبر فرزانه انقلاب و تدابیر راهبردی ایشان متفکرانه تر و عمیق تر بنگریم . تدابیری که سال ها سکان هدایت کشور عزیزمان را در سخت ترین طوفان ها به دست داشت و این کشتی را همیشه با آرامش به ساحل رساند .
این آرامش اما طوفانی در دل دشمنان به پا می کند که بارها خیلی از آن ها بدان اعتراف  کرده اند. طوفانی که گاه در قالب کلام ، گاه در جلد یک کتاب یا نوشته ، گاه در کالبد یک فتوا و یا یک اشاره به میلیون ها سرباز جان برکف در داخل کشور و یا جهان اسلام می تواند اساس تمام نقشه های شیطانی دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب را نقش بر آب کند.
بارالهی سایه مستدام ولایت فقیه ، رهبر معظم انقلاب را همواره بر سر مسلمین  جهان بگستران و ما را توفیق بده که در رکاب نائب برحق امام عصر (عج) بتوانیم همچون حاج قاسم سلیمانی سرباز ولایت و ملت باشیم .
امیدوارم که بزودی به امام خامنه ای (مدظله العالی) در قدس شریف به نماز اقتدا کنیم و وعده رهبر فرزانه مان را در آن سرزمین جشن بگیریم .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار