اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
شوشان ـ عبدالرحمن نیک سرشت :


بدلیل وجود تفکیک قوا، گفتار، رفتار و عملکرد بسیاری از مسوولین کشوری اعم از اجرائی،  نظارتی و همچنین قضایی زیر ذره بین حقیقت یاب افکار عمومی قرار می گیرند.بنابراین پرمسلم است که هیچک از آن متولیان نمی توانند در قبال تقصیرات یکدیگر تبری جسته یا فرافکنی نموده و یا شانه مسولیت خالی نمایند. زیرا، قوای سه گانه در عین استقلال ملزم به نظارت همدیگرند. بزبان ساده تر طبق قانون اساسی استقلال قوا، موجب عدم پاسخگویی و یا مسئولیت گریزی کل مجموعه های حاکمیتی از عملکرد یکدیگر نمی گردد. بخاطر این که قوای سه گانه در عین استقلال ناظر به اعمال یکدیگرند.

برای مثال; مردم شریف اهواز، در خصوص وجود چاله چوله های اسفالت خیابان ها به شهرداری کلانشهر  رجوع می نمایند و خواستار رفع این نقیصه می گردند ولی متوجه می شوند که شهرداری اهواز دست و پایش به جهت هرگونه اقدام موثر بسته است زیرا، اختیار خیابان ها تا پایان اتمام پروژه اصلاح ساختاری فاضلاب شهر  به عهده ی آبفای خوزستان  است و متاسفانه آبفا، نشان داده که در این زمینه هم پراشتباه عمل کرده و هم موجب نارضایتی مردم شده است و بدتر از آن، این که کابینه ی دولت دست روی دست گذاشته و همچنان نسبت به این مساله بی تفاوت است.
به هرحال، صاحب نوشتار بر اساس تجربیات قبلی پیشنهاد می دهد که کار اصلاح ساختاری فاضلاب اهواز را به شکل مدیریت معین به عهده ی برترین های مدیریتی کشور قرار دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار