شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
ریاست دادگستری استان خوزستان :
ریاست دادگستری استان خوزستان از مدیر کل تعزیرات حکومتی خواست تا با متخلفین برخورد و به مردم معرفی شوند .
شوشان ـ  نعمت الله بیرانوندی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان به همراه معاونین خود در دفتر ریاست دادگستری خوزستان حضور یافته و سال نو را به ایشان و مجموعه قضایی استان تبریک عرض نمودند .


در این دیدار مدیر کل تعزیرات حکومتی گزارشی از فعالیت های مجموعه خود در سال 1401 را بیان و پیرامون طرح نوروزی و ویژه ماه مبارک رمضان که در حال اجراست نکاتی بیان نمود .
در ادامه علی دهقانی ریاست دادگستری استان ضمن خوش آمد گویی و تبریک متقابل نکاتی را بیان نمودند .
وی گفت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری  بعنوان سال مهار تورم و رشد تولید می طلبد تا دستگاههای مربوطه از جمله اعضای ستاد تنظیم بازار مستمرا در تهیه تامین، توزیع و نظارت فعالیت داشته باشند و به صورت مقطعی اقدام ننمایند .
رئیس کل داد گستری خوزستان تصریح کرد: حضور تعزیرات در سطح بازار کاملا ملموس می باشد و همین جا از فعالیت همه همکاران تعزیراتی تقدیر و تشکر می نمائیم .
دهقانی اقزود: برخورد مبتنی بر پلمپ اثرش بیشتر از طی فرآیتد اداری است و لذا تاکید می کنم با متخلفین برخورد و به مردم معرفی و پلمپ گردند .
رئیس کل دادگستری خوزستان در ادامه یادآور شد : به دادستان ها تاکید گردیده که به صورت شبانه روزی همراه و کمک کار تعزیرات حکومتی باشند تا اجحافی صورت نگیرد .
دهقانی در پایان ضمن تقدیر و تشکر مجدد از مدیر کل تعزیرات حکومتی بخاطر حضور میدانی در مرکز استان و شهرستانهای تابعه و برگزاری گشت های مشترک نظارتی با فرمانداران و دادستانهای شهرستانها و همکاران وی بخاطر فعالیتهای شبانه روزی در کشیک نوروزی و ماه مبارک رمضان  خاطر نشان کرد:  حضور دادستان ها اثر بازدارندگی دارد و حتما از ظرفیت آنان استفاده شود .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار