اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
شوشان ـ منصور فاضلی :

جناب اقای رئیسی ، رئیس جمهور محترم ، ظاهرا از انتقادات بحقی که به دولت محترم شده است دلخور و ناراحت گشته اید ؟
 زیرا با عصبانیت فرموده اید در دنیا وقتی دولتی سر کار می اید بقیه تلاش می‌کنند او موفق شود نه اینکه با قلم بیجا و حرف زدن های نادرست مردم را نا امید کنند ؟؟
تا اینجای کار این جمله صحیح است و هیچ انتقادی به آن وارد نیست ، اما انتقاد از آن زاویه به آن وارد است که شما در شعار های انتخاباتی دولت قبل را نا کارامد و ضعیف به تصویر کشیدید و خود را ناجی جامعه میدانستید ، شما مدعی شدید ۷۰۰۰ صفحه برای بهبود اقتصاد کشور برنامه دارید ، شما و دوستانتان در مناظرات انتخاباتی دولت سابق را به گوشه رینگ بردید و بدون یار کمکی زیر ضربات سهمگین تا توانستید ان را نواختید و سپس مدعی شدید ما تنها کسانی هستیم که میتوانیم ایران را به عرش اعلا برسانیم.

گرچه همان زمان وقت که مناظرات را مشاهده نمودم و متوجه گشتم اعتقادی به تولید ندارید و تقریبا سخنی در خصوص تولید در برنامه هایتان نیست و تقریبا تولید و صنایع کوچک حتی در شعار های انتخاباتی شما جایی ندارد از شما قطع امید کردم

اما بهر رو یاد روایت موسیو پیر دسپاکس و فرانسوا میتران افتادم که بعد از کلی هزینه برای رقیب و مخالف حزبی فرانسوا میتران در انتخابات ریاست جمهوری و باختن عرصه انتخابات و کلی گریه و ناراحتی از پیروز شدن میتران هنگامی که در کشور فرانسه بحران کمبود سوخت بروز مینماید و رئیس جمهور در یک برنامه تلویزیونی به مردم نه دستور می‌دهد و نه بخشنامه می‌کند و فقط پیشنهاد می‌دهد که درجه حرارت ساختمان را از ۲۱ به ۱۸ کاهش بدهند حدود ۳ میلیارد فرانک صرفه جویی انرژی خواهند داشت مسیو پیر دسپاکس با اینکه مخالف شدید میتران بوده برای تبعیت از حرف رئیس جمهور با کم کردن درجه حرارت و پوشیدن پالتو و جوراب در منزل کشور را در بهبود شرایط اقتصادی کمک می‌کند.

بله جناب رئیس جمهور قرار نیست وقتی خودتان را متخصص رفع همه مشکلات و موانع میدانید با کوبیدن دولت های گذشته و ناکارآمد دانستن آنها انتظار داشته باشید دیگران انتقادی به عملکرد شما نداشته باشند . شما انتظار دارید که چوب لای چرخ حرکت دولت شما نگذارند البته قطع به یقین نظر شما همین انتقادات ناچیز است زیرا در هیچ برهه از زمان تمام ارکان نظام اینگونه یکدست و همراه نبوده اند . آیا به اعتقاد شما چوب لای چرخ حرکت در دولت های سابق رخ نداده بود ؟؟؟
شما فکر میکنید در همین دولت جناب روحانی یا پیش تر از آن چوبی لای چرخ حرکتی آن گذاشته نشده بود ؟؟؟؟

جناب اقای رئیس جمهور شما را به خطبه مولای متقیان علی (ع) ارجاع میدهم که میفرماید و اشعر قلبک الرحمه للرعیه حضرت علی (ع) در شیوه حکومت خودمسلمان و غیر مسلمان را برابر تلقی می‌کرد و از همه مهمتر ایشان نقد یک حاکم را حق مسلم برای مردم میدانست و معتقد بود اگر یک حاکم مورد پرسش قرار نگیرد دچار خطا می شود.

جناب اقای رئیسی اتفاقا برای نخستین بار تمام ارکان های نظام یکدست و همگون با دولت هستند و بهترین زمان برای رشد و ترقی و شکل گیری یک ایران صنعتی و بر مدار توسعه است ، امروز بهترین زمان برای ایجاد صنایع کوچک مولد و برای رشد اقتصادی است ، امروز بهترین وقت برای ارائه برنامه توسعه و تجارت است ، امروز بهترین زمان برای ریشه کنی بیکاری است ، اما مع الاسف نه دولت برنامه و ایده ای دارد و نه اجازه می‌دهد نخبگان و شایستگان در این بازده زمانی کمکی بکنند و با نام انقلابی و جهادی و خودی غیر خودی مانع حضور شایستگان و نخبگان و متخصصین گشته اید ، البته این مختص دولت شما نیست بلکه در دولت های گذشته نیز چنین بوده اما در این دولت وضع به مراتب فجیع تر است .

انشالله که هر چه زودتر نسبت به برخی وزرا و مدیرانتان تجدید نظر نماید و کشور را از وضعیت اسف بار که در آن غوطه وریم برهانید. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار