اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
شوشان ـ حسین حاجی زاده :

 نظر به اینکه حضور قصابی های بی شمار سیار و ثابت  با عدم رعایت اصول بهداشت و قوانین جاری چهره شهرستان اهواز خاصه در ورودی اهواز از شمال و در شرق کوی زرگان بدور از انتظارنموده اند  و یکی ازعلتهای اصلی آن بیکاری و توزیع ناعادلانه ثروت و قدرت و آگاهی درکشور خاصه در خوزستان است.

 ازاین نظر پیشنهاد می شود، از این زحمکشان بسیار محروم که در سرما و گرما و نبودامکانات جان کندن تدریجی را تجربه می کنند، اماربرداری شود و در اراضی شمال  کوی زرگان نسبت به احداث مغازه های سه درپنج متر توجه شود و نسبت به واگذاری مغازه های مورد بحث بصورت اجاره بشرط تملیک و بدون پیش پرداخت  اهمیت داده شود و درکل باعنایت به اینکه اهواز یک کلان شهر است. برای متقاضیان شغل قصابی در چهار جهت اهوازحداقل سه هکتار برای نگهداری گوسفند و قصابی ها بارعایت اصول مهندسی بهداشت توجه شود و برای چهارجهت اهواز مکان هائی  برای همین منظور احداث می‌شود.تعدادی دامپزشک استخدام شود و برای  برقراری نظم نسبت به احداث چهارکلانتری اهمیت داده شود.

بپذیریم، اگرشما مسوؤلین عملا بفکر بودید نیازی نبود،که این نگارنده و افرادی مثل اینجانب اقدام به نگارش چنین پیشنهادی شویم. درخاتمه  و باطلب پوزش این  پرسش از شماصاحبان امضا مطرح است. آیا ازاین مسیرها چشم بسته درترددید.

لطفا باتوجه به فصل مناسب سال شهرداری‌ها و شوراهای شهر و روستاها ودهیاری ها را  تشویق به کاشت و داشت درخت نخل و کنار به تعداد امار شهدا و جانبازان و جمعیت خوزستان  در هرجای خالی ازدرخت داخل روستاها و شهرها وجاده های اصلی و فرعی واحداث آبشارهای مصنوعی وکاشت پیچک خدمات بین راهی نمائید.

همینطور به کاهش دما و قطع گردوخاک و عرضه محصولات کشاورزی بصورت مستقیم که نفع تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را درپی دارد تشویق نمایید  و تشکیل اتاق فکر این نگارنده که به همراه صدها انتقاد و پیشنهاد  سازنده و شغل ساز و رفاه اور که طی نامه  پست پیشتاز درمورخ دهم دی ۱۳۹۷ به مجمع نمایندگان خوزستان و نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان و به امام جمعه و نماینده و فرماندار محترم شوشتر  و دفاترمحترم مقام معظم رهبری و قوای سه گانه و رسانها ارسال گردیده است، بها دهید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار