اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۱۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
همزمان با سفر ریاست جمهوری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خبر داد؛
طی سال گذشته در بخش های مختلف خانگی و تجاری در شهرها و روستاهای خوزستان طرح های متعددی به انجام رسیده که ارزش آنها بیش از 1650 میلیارد تومان برآورد شده است.
شوشان ـ علی خدری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان که در نشست هماهنگی سفر ریاست جمهوری به استان خوزستان سخن می گفت، افزود، از جمله پروژه­های انجام شده می­توان به ساماندهی شبکه برق 336 روستا در نقاط مختلف خوزستان اشاره نمود که این امر نقش مهمی در ارتقاء ضریب پایداری شبکه به خصوص در تابستان پیش­روی خواهد داشت و باعث می شود تا 67 هزار خانوار روستایی در این استان از برق پایدارتری بهره مند شوند.

وی با اشاره به تامین شبکه و تجهیزات لازم برای 25 هزار اشتراک برق در بخش های مختلف خانگی و تجاری افزود، احداث حدود یک میلیون و 250 هزار متر شبکه فشار متوسط و ضعیف به همراه نصب 1500 دستگاه ترانسفورماتور از دیگر فعالیت­هایی است که با اقدامات شبانه روزی این شرکت صورت گرفته تا برای فصول گرم سالجاری شبکه در آمادگی کامل قرار گیرد.

رئیس هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تاکید نمود برنامه برق رسانی به روستاهای محروم خوزستان با پیشرفت مطلوبی پیگیری و انجام شده به طوریکه این شرکت مقام نخست برق رسانی روستایی را به خود اختصاص داده است. وی تصریح کرد، هم اکنون تمامی روستاهای بالای 10 خانوار و حتی بخشی از روستاهای زیر 10 خانوار نیز در استان خوزستان از نعمت برق بهره­مند شده­اند و کار تامین برق 20 روستای بی برق با 265 خانوار که در مناطق کوهستانی سخت گذر و دور از دسترس قرار داشتند با موفقیت انجام شده است.

خدری خاطرنشان ساخت، با توجه به اینکه استان خوزستان به دلیل شرایط ویژه اقلیمی در طول سال میزبان عشایر از استان های همجوار می باشد، همواره تامین برق این دسته از هموطنان نیز از دغدغه های متولیان برق بوده و در همبن رابطه در سال گذشته برای 1400 خانوار کوچ­رو از عشایر استان نیز تامین برق به صورت صفحات خورشیدی قابل حمل با موفقیت انجام شده است.

بر اساس این گزارش شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در سال 1401 بیش از40 هزار مقره در شبکه­ های توزیع برق را برای مقابله با ریزگردها تعویض نموده و علاوه بر تبدیل 750 هزارمتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار کار ساماندهی روشنایی معابر را نیز با نصب 10 هزار شعله چراغ به انجام رسانیده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار