اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
سردار سرتیپ شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف خوزستان با حضور در ساختمان نمایندگی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، با رئیس و کارکنان این اداره دیدار کرد.
سردار سرتیپ شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف خوزستان با حضور در ساختمان نمایندگی خوزستان، با رئیس و کارکنان این اداره دیدار کرد.

وی در این نشست ضمن تقدیر از فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان بیان داشت: برای عرض خداقوت و خسته نباشید خدمت رسیدیم و امیدواریم فعالیت های شما در سال جدید برکات زیادی برای استان خوزستان داشته باشد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف خوزستان به فعالیت نحله های مختلف ضد دینی و ضد فرهنگی در خوزستان اشاره کرد و گفت: بحمدالله فعالیت های خوبی از سوی نهادهای فرهنگی در خوزستان در حال انجام است که با هماهنگی بیشتر میدانی می توانیم شاهد آثار بیشتری باشیم.

سردار سرتیپ شاهوارپور تمرکز اعزام ها و فعالیت در نقاط آسیب دیده را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: در کنار نگاه به افراد آسیب دیده باید با نگاه پیشگیری به افراد در معرض آسیب توجه داشته باشیم.

وی در پایان خواستار تولید محتوا در زمینه مدل حکمرانی در جمهوری اسلامی و دفاع از حاکمیت اسلام و نظام ولایت فقیه شد.در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین محمد دبیری فرد در سخنانی بیان داشت: به طور معمول دستگاه‌های مختلف برای سنجش میزان تأثیرگذاری از الگوهای مختلفی استفاده می‌کنند که یکی از این الگوها این است که بعد از چند سال فعالیت، چه کارهایی انجام داده است و جایگاه فعلی با روز اول فعالیت مورد مقایسه قرار می‌گیرد.

وی افزود: گاهی برای گزارش دهی، فعالیت های یک سازمان با دستگاه‌های هم تراز مقایسه می شود
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: یک روش دیگری وجود دارد که دفتر تبلیغات اسلامی خود را ملزم به آن کرده است و آن روش نزدیک شدن به مقصد، نه صرفاً دور شدن از مبدأ و مقایسه با وضعیت مشابه است که  به آن حل مساله یا مسئله محوری می گوئیم و ما امروز نیاز داریم که همه دستگاه های به این سمت بروند که بگویند برای حل مساله چکار کرده اند.
در این نشست بخش های مختلف نمایندگی خوزستان گزارشی از فعالیت ها و رویکردها ارائه کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار