اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
شوشان ـ اکبر بهاری :

استان خوزستان یکی از استانهای پر رسانه است که این مساله بعنوان یک ظرفیت بالقوه در زورآزمایی رسانه ی و چیرگی قدرت نرم می تواند در مدیریت استان بدان اتکا کرد.رسانه های مکتوب و دیجیتال امروز به بخش لاینفک زندگی اجتماعی تبدیل شده است و این رسانه ها هستند که جریان زندگی ما را شکل می دهند و امروز همین رسانه که باید ندای حق و حقیقت باشد در دستان مخملی امپراطوری های پوشالی به ابزاری برای استعمار فرانوین بدل شده است.

فضای مجازی ، غرب این باغ وحش مدرن را به شکل بهشت موعد بزک می نماید و ایران و انقلاب رو به رشد و پر استعداد را به بن بست رسیده و بحران زده تعبیر می‌کند.خوزستان این سرزمین فرصت ها با داشتن بیشترین منابع آبی و کشاورزی و نفتی و گازی و فرهنگی در رسانه ها همواره سیاه و تاریک و پر تنش نمایش داده شود تا حدی که خود ما هم گاهی باورمان می شود. همین سیاه نمایی است که سبب شده استان در سرلیست مناطق مهاجر فرست با مهاجرت سالانه ۲۰۰هزار نفر قرار گیرد و خوزستانی ترجیح دهد در حاشیه استان‌های دیگر سکنی گزیند ولی زادگاه مادری خود، این مرزگاه مهم را ترک بلد کند.

سفر رییس جمهور فرصت بسیار مغتنمی است که در این ایام که استان کانون توجهات است، بتوان زیباهای خوزستان را در کنار کاستی ها نشان داد و طوری نباشد که داشته های معنوی و فرهنگی و گردشگری خوزستان ذیل محرومیت ها ذبح شود.رسانه حرفه ی و کاربلد باید ضمن تعریض به کاستی ها و نامدیریتی ها و مطالبه تخصصی برای رفع آنها، داشته ها را به رخ بکشاند.

هر چند استان با داشتن دو مرکز صداوسیما می‌توانست بیشتر و بهتر از این در قاب آیینه ملی به نمایش درآید ولی از وعده تحول آقای جبلی در صداوسیما تا کنون چیزی عاید خوزستان نشده است.
انعکاس سریع و به موقع و شفاف اصل سفر و بازدیدها نیز جز بدیهیات است که نباید تاخیر شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار