اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹
شوشان ـ  حجت الاسلام سجاد مسروری :

آیت الله رئیسی به همراه نیمی از هیئت دولت برای هفتمین بار به خوزستان آمد تا باز هم در میان مردم به دنبال راه حل مشکلاتی باشد که بارها وعده شان را در انتخابات داده بود. تفاوت دولت سیزدهم با دیگر دولت ها در این است که مشکلات ، معضلات ، کاستی ها و مطالبات مردم را تنها در جلسات سربسته و گزارشات دستگاه ها دنبال نمی کند و از نزدیک و به صورت میدانی در پی رسیدن به مراحلی است که بتواند گره از کار مردم باز کند.

مهمتر از این شیوه ی خداپسندانه که در همه سفرهای دولت سیزدهم شاهد آن هستیم تاکید بر احترام به خواسته های مردم و کار جهادی از سوی مدیران نیز مورد تاکید جدی است . اراده ای که اگر از سوی مدیران دلسوز، انقلابی و مردمی صورت بگیرد هم رضایت نسبی جامعه و هم رضایت پروردگار در آن است.

امیدواریم که دولت آیت الله رئیسی همچون اندک زمان گذشته ی فعالیت اش، محور و دغدغه اصلی و اعتقادی اش، حضور بی واسطه در جمع مردم ، شنیدن حرف آنان و تلاش برای رفع مشکلات اولیه آنان باشد. مردمی که همچون ۲ روز گذشته در اقصی نقاط خوزستان باز هم سنگ تمام گذاشتند و ارادت قلبی شان را به نظام، انقلاب، رهبری و دولت خدمتگزار نشان دادند .

در همین راستا ، تغییر تعداد کثیری از مدیران ارشد در خوزستان نیز جرقه تحول و امید را در دل مردم روشن کرد و نشان داد که دولت خدمتگزار برای رسیدن به اهداف خود با کسی عهد و اخوت نبسته و تنها داشتن تعهد، تخصص و عزم جهادی و روحیه انقلابی است که  می تواند کمبودها و توسعه نیافتگی ها پر استان هایی همچون خوزستان قهرمان را جبران کند.

امید است مردم بصیر ما در کنار دولت و دولت خدمتگزار ما همراه با ملت به سمتی پیش بروند که دل دوستان نظام، انقلاب و رهبری  شاد و امید واهی دشمنان در خیانت به این کشور ناامید تر از همیشه شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار