اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
رئیس جمهور هم اعتراف کرد؛
شوشان ـ  هوشنگ نوبخت :

پای تلویزیون نشسته ام و با دقت سخنان جلسه پایانی رئیس جمهور در شورای اداری و توسعه استان را رصد می کنم .یکی از محدود دفعاتی است که منطق و احساس رئیس دولت با هم آمیخته و منجر به این شد که تن صدایش را بالا ببرد، برآشفته شود و با صراحت بگوید که خوزستان همه چیز دارد غیر از مدیریت .رئیسی هم به صورت شفاف و هم البته کمی مصلحت اندیشانه با ادبیاتی که ناشی از عدم رضایت ش از عملکرد مدیران استان است ، خواستار شد که مدیران دستگاه های خوزستان که همه در این جلسه جمع شده اند جهادی تر، با برنامه تر، شجاعانه تر و دلسوزتر از همیشه به مطالبات و خواسته های مردم رسیدگی و توجه کنند.

وی با تکرار چند سوال پیوسته از مدیران ، به همه در لفافه گفتند که خوزستان دنیایی از داشته ها، منابع و ظرفیت هاست که متاسفانه تاکنون از آن ها به نفع مردم استفاده لازم نشده است و برای چندمین بار در این سخنرانی از مدیران خواستند که خودشان را به خواسته های مردم و شعارهای دولت برسانند.
آقای رئیسی در این جلسه نشان دادند که شناخت خوبی از توانایی هایی موجود در استان دارند و در چند سفر گذشته نیز بی واسطه از زبان اقشار مختلف مردم شنیده اند که بی تدبیری مدیران باعث شده که این استان غنی از ریل توسعه عقب بیفتد.
جناب آقای رئیس جمهور ؛
ضمن عرض خداقوت به جناب عالی و همراهان تان در این سفر و ضمن تقدیر بابت دغدغه مندی تان در قبال خوزستان و اهالی اش به ذکر ۲ نکته خطاب به جناب عالی اشاره و بسنده کنم و امیدوارم که این نکات مورد توجه تان واقع شوند.

اول اینکه من به عنوان یک شهروند و یک تحلیلگر رسانه ای ، گلایه از سو مدیریت حاصل در استان را از زبان شما به عنوان نفر اول دولت نمی پذیرم چرا که معتقدم یک رئیس جمهور قوی میتواند یک استاندار قوی و یک استاندار قوی می تواند مدیرانی قوی ، مخلص، پاک، برنامه محور، متخصص و مقتدر  داشته باشد که شرمنده مردم و مطالبات شان نشود.خوزستان همواره از داشتن مدیران توانمند رنج برده است. مدیرانی که متاسفانه نیمی از آنان نیز اصالت و دلسوزی لازم برای این جغرافیای مقدس را ندارند.

دوم اینکه راه میانبر پیشرفت و توسعه خوزستان این است که ظرفیت ها و شرکت های بزرگ موجود در استان ، صادقانه نسبت به انجام تعهدات و مسوولیت های اجتماعی شان در قبال مردم استان عمل کنند نه اینکه تنها با انجام چند کار نمایشی و تبلیغاتی به شما و دیگر مسوولین ارشد کشور ، گزارشات کذب بدهند.

امیدوارم با توجه به انتظارات به حق شما در خدمت جهادی و شبانه روزی به مردم خوزستان و آورده ای که از سفر اخیرتان به استان داشته اید شاهد تحولات عظیم مدیریتی در استان باشیم.
تحولاتی مقتدرانه که بتواند نسلی از مدیران فرسوده، محافظه کار ، مصلحت اندیش، سیاسی کار و قومی محور را از سر راه توسعه استان بردارد و جوانانی جسور، متخصص، دلسوز و آینده دار را در راس امورات بگنجاند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار