اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
میلاد ملحانی فیلمنامه نویس و کارگردان انجمن سینمای جوان اهواز با فیلمنامه "ساعت ده یادت نره" به مرحله پایانی و بخش مسابقه نخستین جشنواره بین‌المللی و پنجمین جشنواره ملی فیلم و فیلمنامه ایثار راه یافت.
شوشان به نقل از امور ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی نخستین جشنواره بین‌المللی و پنجمین جشنواره ملی فیلم و فیلمنامه ایثار، گروه انتخاب بخش مسابقه فیلمنامه نویسی جشنواره متشکل از محمد زین العابدینی (تهیه‌کننده، کارگردان، مشاور فیلمنامه‌نویسی و مدیر تاسیس شبکه مستند سیما که مدیریت گروه مستند شبکه چهارم تلویزیون و قائم مقامی این شبکه را نیز بر عهده دارد) به همراه حسین خورشیدی، فیلمنامه‌نویس و مدیر فرهنگی، نگارنده فیلمنامه «قطعه‌ای از بهشت» و «روزهای آتش در دهه هفتاد»، مشارکت در نگارش فیلمنامه‌های «دیده‌بان»، «مهاجر»، «کرخه تا راین» و «حامد» مؤلف چندین عنوان داستان و رمان دفاع مقدس و حامد شکیبانیا، تهیه کننده کارگردان فیلمنامه نویس و برنده جوایز ملی و بین‌المللی، پس از مطالعه تعداد ۲۱۹ فیلمنامه ارسالی درقالب های مستند، پویانمایی، فیلم کوتاه داستانی، فیلم سینمایی، فیلم تلویزیونی و سریال، تعداد چهل عنوان فیلمنامه را برای حضور در دو بخش رقابتی اصلی و ویژه انتخاب کردند.

فرهاد مختاری، دبیر جشنواره و مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد که در بخش فیلمنامه در گونه‌های مختلف مستند، تله فیلم، سریال، پویانمایی ۱۱۶۵ عنوان اثر به دبیرخانه رسیده و ۴۰ عنوان در بخش رقابتی پذیرفته شده است.

شایان ذکر است میلاد ملحانی فیلمنامه نویس انجمن سینمای جوان اهواز با فیلمنامه "ساعت ده یادت نره" به مرحله پایانی و بخش مسابقه نخستین جشنواره بین‌المللی و پنجمین جشنواره ملی فیلم و فیلمنامه ایثار راه یافت.

لازم بذکر است که افتتاحیه جشنواره در مزار شهدای گمنام در کوه سنگی مشهد در روز ۲۹ اردیبهشت برگزار می‌شود و آثار نیز در چهار سالن سینما در مجموعه مهر کوه‌سنگی که متعلق به حوزه هنری است نمایش داده خواهند شد.


نخستین جشنواره بین‌المللی و پنجمین جشنواره ملی فیلم و فیلمنامه ایثار از ۲۹ اردیبهشت تا ۳ خرداد ماه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار