اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
دو وزیر اقتصادی دولت در سفر به مسجدسلیمان ،روبان قیچی زدند یا کلنگ بر زمین ؟!
شوشان ـ محمد رضایی میرقائد :

هفتمین سفر دولت سیزدهم و  نخستین سفر در  سال جدید  قرعه اش به نام خوزستان افتاد.
از فرودگاه دزفول آغاز شد توقف دیدار مردمی در اندیمشک تا مرکز استان و شادگان.
از عدم حضور ریاست عالیه دولت در شهر اولین ها که عبور کنیم ،سفرهای وزرای دولت به شهرهای استان قابل اهمیت بود. آنچه که دفاتر و شبکه های مجازی برخی از  مسئولان انتخابی و انتصابی مسجدسلیمان خبر داده بودند از کلنگ زنی پتروپالایش شهرستان بوده که نوید بخش بود،اما آنچه که آقای سید صولت مرتضوی در برنامه کاری اش به شهر هم تباران خویش  گنجانده بود یک سخنرانی بود در چند نقطه از شهرستان از جمله پتروشیمی ،جلسه مدیران و اشک ها ای بود که بر اثر دیکلمه ای از محرومیت های عروس خاورمیانه در آن سال‌ها بر صورت آقای وزیر کار چکانده شده بود. گویا آقا ی مرتضوی به عواقب کار اندیشیده بود که کلنگ بر دست نگرفت و بر زمین نزد در مسجدسلیمانمان. سفر وزیر اقتصاد هم جز کش دار شدن بگو مگوها بین حامیان و جمع رو به روی  مدیر یت شرکت نفت شهرستان بر اساس آمار داده شده به آقای خاندوزی ،اگر مزیتی عام المنفعه ای هم داشت ،منتشر بشود.!

ای کاش نماینده مردم مسجدسلیمان ،لالی ،اندیکا و هفتکل جای آوردن این دو وزیر ،با سماجت و پشت کاری که می‌گویند دا را است !وزیر جوان راه و شهرسازی را به حوزه انتخابیه اش می آورد و از جاده مرگ مسجدسلیمان اهواز  عبورش میداد تا حداقل آقای وزیر را  حس کوچکی  می‌گرفت  از غم و اندوه داغدار شدن مردمان این دیار جهت از دست دادن  عزیزانشان.

جاده ای که در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ هم فاجعه به بار آورد و باز بر دلهای مردم اندوه خاطر تلخی به یادگار نهاد ه ،یا وزرای ورزش و نفت که شاید بر حال وخیم تیم محبوب اما محروم نفت مسجدسلیمان چاره ای میشد  ،که تو خود بخوان حدیث ....!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار