اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
مگر همه‌ی ابزارهای لازم برای اجرای قانون به هر دلیل بر زمین مانده، دست شما نمایندگان مجلس نیست ؟
شوشان ـ محمدسعید بهوندی :

آن اکثریتی که در مجلس بر صندلی‌های نرم و خنک مجلس جلوس کرده و تعهدشان را نسبت به دفاع از حق آشکار، مسلم و قانونی ما بازنشستگان مشمول دائمی‌شدن متناسب‌سازی که بصورت سوال برانگیزی پس از شش‌ماه معطلی و عدم وصول به دولت عودت داده شد، به کلی فراموش کرده و اینچنین در لاک خوش و بی‌درسر سکوت فرو رفته و عقوبت سخت الهی را در قبال نفله‌ شدن این حق‌الناسِ حداقل پانزده ساله از یاد برده‌اند به کنار، حقیقتاً دیگر با آنان حرفی برای گفتن و نوشتن نداریم!

اما از آن معدود نمایندگان انگشت‌ شماری که گاه‌گاهی اعلام پشتیبانی می‌نمایند، صراحتاً می‌پرسم که؛ چنانچه در پی احقاق حقوق قانونی ما هستید، چرا آستین‌هایتان را بالا نمی‌زنید، تدبیرهایتان را روی هم نمی‌ریزید و در این 100 روز فرصت عالی و مکفی باقیمانده تا پایان شهریورماه و مهلت قانونی اجرای ماده‌ی 30 برنامه‌ی ششم، بصورت متحد و منسجم، در قالب یک طرح آنرا ارائه نمی‌دهید؟! نگران چه هستید، آری، بگذارید برای سومین بار و در آستانه‌ی انتخابات دوره‌ی دوازدهم، آقایان هیئت رئیسه باز هم هوشمندی و بزرگواری‌شان گل کرده، آنرا وصول ننموده و در کشو میزشان محبوسش کنند، مگر در اثر این بی اعتنایی تعمدی، شما ضرر خواهید کرد؟! 
به خدای شاهد و قادر قسم، این حرکت حتماً مایه‌ی سربلندی شما در پیشگاه ملت در دفاع از حق و حقوقشان خواهد شد‌ و این اقدام و رفتار شما از جانب میلیونها بازنشسته و اهل و عیالِ تحت فشار معیشت‌شان، در حقیقت عمل صحیح و مطلوب به همان سوگندی تلقی خواهد شد که از آغاز روز اول نمایندگی‌تان در پیشگاه قرآن مجید یاد نمودید و واجب است بدانید که؛ خیلی قبیح و تعجب‌برانگیز است که؛ برخی از شما در این مواضع اخیرتان در قبال ضرورت دائمی شدن متناسب‌سازی حقوق، از بازنشستگان ذی نفعی که دست‌شان به هیچ ملجاء و پناهی الاً پروردگارشان بند نیست، می‌خواهید که؛ از دولت بخواهند تا لایحه‌ی دائمی‌شدن متناسب‌سازی را به مجلس ارسال نماید، تا شما هم برای تصویب سریع آن اقدام کنید. دستمریزاد! واقعاً هیچ از خود نمی‌پرسید که؛ این بازنشستگان مظلوم کجا و با کدام توان بخواهند؟! چگونه بخواهند؟! با کدام اهرم قانونی عملاً قابل اجرا بخواهند؟! واقعاً این انتظار شما اگر مزاح نباشد، حتماً عجیب و هم نوبر است! پس موکلین، شماها را برای انجام کدام ماموریت و خدمت به مجلس فرستاده‌اند؟!

آیا مگر همه‌ی ابزارهای لازم برای اجرای قانون به هر دلیل بر زمین مانده، دست شما نمایندگان مجلس نیست، چرا اینچنین آدرس غلط می‌دهید؟! وجداناً در این چند ماه باقیمانده تا انتخابات اسفندماه، باز هم بنا ندارید مقداری هوشمندی بخرج داده و به خودتان بیایید؟! ما و حق و حقوق نفله شده‌مان به کنار، لااقل به فکر شان و منزلت و سرنوشت خودتان در این دنیا و جهان آخرت باشید. به قانون برگردید. به قانون رجوع کنید. به قانون عمل کنید. از گوهر قانون دفاع کنید‌ و نگذارید قانون در میدان عمل و اجرا توسط مجریان اینچنین و به راحتی تمام معطل و ذبح شود. مگر همواره نمی‌گویید و نگفته‌اند که قانون فصل‌الخطاب تمامی حقوق، توقعات و خواسته‌هاست‌. بدانید که قانون هر چند ممکن است دارویی بسیار تلخ باشد، اما حتماً شفا‌بخش خواهد بود. بنابراین باید با شجاعت، بدون مماشات و بدون اتلاف وقت به حلق‌ها ریخته شود. از این جهت هرگز نترسید، تعلل نکنید، به بهانه‌ها توجه ننمایید و هراسی به خودتان راه ندهید که قانون خود گره‌گشا و معجزه‌گر خواهد بود!

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار