اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
با اجرای ۲۰۷ طرح به ارزش چهل هزار میلیارد تومان؛
راهبرد اصلی فولاد خوزستان توسعه زیرساخت‌ها با رویکرد ارزش‌آفرینی، اشتغال‌زایی، ارزآوری و تحول در منطقه است. در حال حاضر ۲۰۷ طرح به ارزش چهل هزار میلیارد تومان در زمینه‌های مختلف تولیدی و زیست‌محیطی در شرکت فولاد خوزستان در حال اجرا هستند که این حجم از سرمایه‌گذاری در صنایع کشور بی‌نظیر است.
شوشان ـ  امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان ضمن اعلام این خبر افزود: راهبرد اصلی فولاد خوزستان توسعه زیرساخت‌ها با رویکرد ارزش‌آفرینی، اشتغال‌زایی، ارزآوری و تحول در منطقه است. در حال حاضر ۲۰۷ طرح به ارزش چهل هزار میلیارد تومان در زمینه‌های مختلف تولیدی و زیست‌محیطی در شرکت فولاد خوزستان در حال اجرا هستند که این حجم از سرمایه‌گذاری در صنایع کشور بی‌نظیر است.

ابراهیمی در ادامه گفت: افتتاح  طرح زمزم سه، بزرگترین مگامدول آهن اسفنجی کشور با ظرفیت سالیانه دو میلیون و ۲۰۰ هزار تُن در نیمه نخست امسال، فولاد خوزستان را به اصلی‌ترین بازیگر تولیدکننده‌ی آهن اسفنجی کشور تبدیل می‌کند.

مدیرعامل فولاد خوزستان اشاره‌ای هم به سایر طرح‌های در حال اجرا کرد و افزود: احداث ماشین ریخته‌گری اسلب عریض، نیروگاه ۵۲۰ مگاواتی و کارخانه اکسیژن ۴، طرح‌هایی بزرگ دیگری هستند که با سرعت در حال اجرا هستند. در صورت بهره‌برداری از این طرح‌ها، علاوه بر پایداری و تولید محصولات با ارزش افزوده، برای صدها تَن به صورت مستقیم اشتغال‌زایی می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار