اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
شوشان ـ  دکتر حمید خادم مسجدی :

با این مقدمه شروع کنم که؛ انسان موجودیست که هم دارای بعد مادی و هم بعد معنوی می باشد، ولی راهبران بعضی مکاتب به مقوله جسمی و خاکی آن متمرکز و از بعد معنوی وی غافل شده اند با آنهایی که در بعد مادی رفتند خودشان رهبرانی دارند که بقیه رهرو مسلک آنها شدند حتی بی دینانی که برخی ها فریفته تبلیغاتشان شده اند باز دانشمندان مادی گرا با تفکرِ  صرفا با منفعت دنیوی مستقر هستند و تابعین مطیع محض نظراتشان شده اند که گاها اتفاق افتاده که این دانشمندان بعد از ۲۰ سال تازه متوجه شده اند  نظریه ای که بیرون داده اند اشتباه بوده و بایستی اصلاح و تغییر پذیرد، پس پیروان به اصطلاح فرهیخته را ببینید با این روش ها به کجا می روند؟

 حال دیدگاه اسلام را که دیدگاه کاملی نسبت به انسان دارد و برخلاف سایر دیدگاه های انسان گرایان دو دنیا را برنامه ریزی کرده و بُعد خاکی انسان  و بُعد معنوی انسان را که خداوند متعال می فرماید نفخت فیه من روحی... یعنی از روحم در وی دمیدم یعنی از روح الهی در انسان دمیده شد تا به اشرف مخلوقات مبدل شود .

پس هر برنامه ای که از جانب پروردگار جهانیان بیاید به طبع کامل و از اشتباه به دور خواهد بود چون خالق انسان است و به حالات وی آگاه؛ حال انسان با داشتن نرم افزار عقل بایستی به دنبال ارتباط گیری درست در جهت یافتن حقیقت وجودی خود باشد، پس همانطوری که در کشورهای مختلف هر شخص دنباله روی مدیر و رهبر هم مسلک خود هست، هر عقل سالمی به جهت دور ماندن از آفات و گزند دنیوی و به دنبال یافتن سعادت اُخروی از راهنمایان یا حُجت زمینی که همانا پیامبران در زمان قدیم کمک بگیرد و هم اکنون  دنباله روی ولایت فقیه باشتد.

 چون در فضای امروز حفظ مسیر سعادت بی راهنما سخت و گاها صعب العبور و ناممکن است. سربازها هم برای یافتن نظمشان همیشه یک نفر در ذهن خود بعنوان راهبر دارند تا منظم شوند .لذا می طلبد انسان برای یافتن نظم دو دنیا به دنبال ولی فقیه خود حرکت کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار