اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
شوشان ـ غلامرضا نورآبادی :

-فولاد هرمزگان، هلدینگ پترو پالایش اصفهان ،صنایع معدنی -فولاد سنگان :دریافت لوح سپاس برند برتر ملی با رویکرد مسئولیت اجتماعی/ شرکت صنعتی معدنی چادرملو اردکان یزد: ساخت ورزشگاه ۶ هزار نفری اردکان با اعتبار ۳۵۰۰ میلیارد اعتبار و آغاز مرحله توسعه با ۵۰۰۰ میلیارد ریال

و در خوزستان :   هلدینگ خلیج فارس :کمک ۵۰ میلیارد ریالی به ورزش ماهشهر با حضور نماینده مجلس  و فرماندار  و رئیس اداره ورزش و....قول رفع مشکل کم آبی روستاهای استان بوشهر
-وزارت نفت : پرداخت نقدی ۱۲/۵ همت به مسئولان استان   و ابلاغ نظامنامه مسئولیت اجتماعی بعد از ۴۴ سال توسط وزیر نفت بعنوان یک دستاورد.

مسئولیت اجتماعی صنایع مادر یعنی در جوار کسب درآمد از تولید، رفع مشکلات و کمبودهای  محل اجرای طرح را نیز مد نظر قرار دهند.این کمک و همیاری باید شفاف !! و در راستای فقر زدایی و  توسعه محل اجرای طرح باشد . استاندارد ایزو ۲۶۰۰۰ نسبت به شفافیت نحوه هزینه کرد کمک هایی که در راستای مسئولیت اجتماعی است ،تاکید مکرر دارد.

آیا پرداخت وجه نقد به متولیان استان عنوان انجام مسئولیت اجتماعی دارد یا رفع مسئولیت اجتماعی از خود و انداختن توپ در زمین دیگران که بعد هم حضرات آنرا به کل استان تقسیم و انها هم حقوق پرسنل بدهند ،میشود انجام مسئولیت اجتماعی ؟

اساسا پرداخت عوارض آلایندگی ! که در قانون آمده همان مسئولیت اجتماعی است یا .....
آیا امکان این وجود دارد که معاونت اجتماعی استانداری نسبت به شفاف سازی میزان و نحوه هزینه کرد شرکت‌های بزرگ پتروشیمی،فولاد،سیمان،نیشکر و نفت و....در باب انجام مسئولیت اجتماعی شان ، اقدامی انجام و در رسانه ملی  عنوان نماید؟

البته وقتی تک تک ما مردم اعتقادی به انجام وظیفه مسئولیت اجتماعی خود نسبت به جوابگو کردن مسئولان یا تشویق یک عمل شایسته و تقبیح گرانفروشی یک نانوا را نداشته باشیم و صرفا این مسئولیت اجتماعی را در امر به معروف رعایت حجاب بدانیم ،طبعا صنایع بزرگ و... هم از این آب گل آلود ماهی خواهند گرفت.

بنظر شما وقتی از ۵۰۰ مگاوات اشتراک برق شهرک‌های صنعتی استان که فقط ۱۰۰ مگاوات مصرف دارند و این  یعنی اکثریت صنایع  مسقر در شهرکهای صنعتی تعطیل هستند ،آیا باید این ۲۰ در صد صنایع هم مشمول خاموشی برق شوند و تعطیل یا متولیان استان راهکار دیگری اتخاذ کنند؟(یک کوره صنایع فولاد مصرفي بیش از ۳۰۰ مگاوات دارد).مسئولیت اجتماعی سازمان برق ایجاب نمیکند که بهتر در استان مدیریت کند؟و هزاران مورد دیگر حتما خود دوستان می‌توانند اضافه نمایند که بهتر به مسئولیت اجتماعی خود واقف شویم.

"یکی از ابزارهای توسعه ملی گذار از شخصیت منفعل و خاموش به شخصیت شهروندی فعال و مطالبه گر است"
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار