اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
جناب آقای دکتر نوبخت دبیرکل محترم کار بلد با عرض معذرت
نقدی بر احکام صادره و حکم معاونت امور استاتها و درخواست همکاری دبیران استانی با ایشان از سوی جناب دکتر نوبخت دبیر کل محترم حزب اعتدال و توسعه ایران ...

زمستان خوابی آگاهانه با نیت حماقتهای تکراری و به امید بهاری شدن هوای سیاسی برای رسیدن به منویات قدرت طلبانه و چینش رانتی و لابیگری حاکمیتی منسوخ و پرونده ای سیاه است که سفیدی آن در فصل انتخابات امکان پذیر نیست دوستان که از اسب افتادند باید بر  اصل اصرار و خانه نشینی مصلحتی را جایگزینی فعالیت راستین و میدانی مدنی با فعالیت فراگیر حزبی  نمی کردند.
زیرا فرآیند دمکراتیک انتخاب ارکان حزبی با تشکیل کنگره ی سراسری  حتی انتخاب دبیر کل بنا بر اساسنامه و مرامنامه باید در مدت مشخصی معین می گردید. ولی  متاسفانه در مدت شاید حدود یک دهه است، که اعضاء حزب اعتدال و توسعه ایران یکبار آنهم بدون توجه به اصول و اساس دمکراتیک از طریق رایزنی و تقسیم مناصب حزبی بنا بر مصلحت و حول اشخاص و شخصیت های درون قدرت و حاکمیت تشکیل و انتخاباتی صورت گرفت.

 که بنده به عنوان یک عضو تمام وقت فعال با دوستان گرامی همراه با تلاش‌های امیدوار سازی نرم و سخت ما فقط یکبار در چهار الی پنج سال قبل به جلسه دعوت شدیم. آیا به این می گویند فعالیت حزبی بدون تحکیم و توسعه پایگاه واقعی اجتماعی و شناسنامه دار شدن اکثریت نسبی آحاد اقشار و افرادی متمایل مدنی است؟
 
یا دوستان برای احیاء وجود منفعل و غیر اثربخش خود در مسیر  دلخوش کنندگی به ندای اصحاب قدرت لبیک و  همسوی خود را برای تایبدات بعدی با صدور صوری بیانیه های مرکز محوری و احکام ریاستی  از طریق پروپاگاندا می خواهند اعلام و ابراز وجود  نمایند؟ و سیاهی لشکر مجازی و نامدنی برای خود و حواریون به تصویر بکشانند. تا از انگ و فنگ سیاسی خود و فرزندان مصون بمانند و نیروهای اندیشمند و دست به قلم منتقدانه ی وضع موجود میدانی و عملیاتی معتقد مدنی بازیچه برای بازی برد  برد قدرت طلبانه دیگران قرار گیرند. لیکن این تو بمیری آن تو بمیری با لحن مزورانه ی لین  و ریاکارانه ی بفرما بنشین بدون فعالیت عملی و علنی تمامی ارکان و مشارکت اکثریت نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار