شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۵۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
اینجانب، دست به سینه در برابر مردم نجیب خوزستان، عدم حضور خود را در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اعلام می نمایم
بسم‌الله الرحمن الرحیم
"یا حسین (ع)؛ تو تنهاتر از شجاعت در گوشه روشن وجدان تاریخ ایستاده ای به پاسداری از حقیقت و صداقت شیرین ترین لبخند بر لبان اراده توست"

سلام بر خوزستان، سرزمین اسطوره های جاویدان و بیرق همیشه در اهتزاز ایران اسلامی.
من از خوزستانم و این نوشته ، حاوی ارادت، تجدید احترام ، اراده و درد است. این شاید سخت‌ترین نوشته زندگی ام باشد و نمی‌دانم کلمه تا چه میزان برای بیان منویات درونی‌ام، توان و ظرفیت دارد. اما می‌گویم تا به یادگار بماند.

 این روزها به حرمت سال‌ها اعتماد و محبت مردم نجیب خوزستان، پر از آلام گذشته و سرشار از آمال آینده ، برای تصمیمی سخت ، در فکر بودم تا در برابر  مردمی از اقوام مختلف که در این چند ماه بزرگوارنه پیام‌ لطفشان را به بنده حقیر رساندند و نخبگانی که از هر صنف و طبقه و خواستگاه، خواهان حضور اینجانب در انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند؛ پاسخی در خور داشته باشم تا این پاسخ موجب عرقی از شرم از خوف ذره ای تعلل در انجام وظیفه و شرمساری در برابر خون شهدا و نجابت مردم خوزستان بر پیشانی ام نگردد.حقیقتاً تصمیم سختی بود، چرا که باور عمیق دارم، اگر در راه خدمت به مردم از آبروی خود نیز بگذریم، رواست.

سخن این است ، نباید اعتماد مردم که با ارزش‌ترین متاع دنیوی است را به سخره بگیریم.
سخن از دو راهی لذت تنها نشستن بر صندلی سبز یا صداقت با خود و مردم است.
سخن از شرایط سخت و طاقت‌فرسایی است که پس از اعتماد مردم پیش می‌آید.
سخن از بایدها و نبایدهاست.

ولی نعمتانم ؛پدران ؛ مادران و فرزندان خوزستان ، معتقدم :
افرادی باید وارد صحنه شوند که امکان برداشتن موانع و مشکلات پیش روی مردم و راه حل های برون رفت از  فضای مبهم و پیچیده کنونی را برای خود فراهم می‌بینند.
افرادی باید وارد صحنه شوند که حسادت‌ها، عنادها و رقابت‌های منفی با آن‌ها، مسیر خدمت را دچار اختلال نکند.
افرادی باید وارد صحنه شوند  که پس از اعتماد مردم بتوانند یا بگذارند به مردم خدمت کنند.
 
 اینجانب، دست به سینه در برابر مردم نجیب خوزستان، عدم حضور خود را در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اعلام می نمایم، این نیامدن اما ، نه به معنای نگرانی از عدم رای آوری است و نه ترس از تخریب ها و زخمه های رقابت انتخاباتی است، و معتقدم آینده نشان خواهد داد که این تصمیم و انصراف برای مردم و بنفع خوزستان ، اتخاذ شده است. این سخن اما به معنای بی‌تفاوتی در برابر روند انتخابات آتی نیست و رجاء واثق دارم با رهنمودهای مقام  معظم رهبری و حضور پُرشور شما مردم، شاهد برگزاری انتخاباتی حماسی و دشمن‌شکن خواهیم بود و اینجانب از هیچ تلاشی برای کمک به معجزه حضور بر سر صندوق‌های رأی، فروگذار نخواهم بود.

 فرزند خوزستان 
 سید شریف حسینی
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
سید محمد جواد موسوی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
comment
0
0
comment باسلام
درود خدا بر شما و اجداد شما
که در اوج اخلاص و اخلاق و صداقت و راستگویی و محبت و... حقایق و واقعیت ها را کوتاه و رسا ،فیح وبلیغ اظهار نمودید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار