شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴
شوشان ـ عبدالرحمن نیک سرشت :


إِنَّمَا یُرِیدُ اللهُ لِیُذْهِبَ عَنْکُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَیتِ وَ یُطَهِّرَکُمْ تَطْهِیراً

بی‌گمان، خدا اراده کرده است تا آلودگی را از شما اهل بیت [پیامبر] بزداید و شما را پاک و پاکیزه گرداند.

در آیه ی ۳۳ سوره احزاب، مفسران بزرگ اسلامی اعم از شیعه و سنی که از واژه ی «انما» شروع و با عبارت «تطهیرا» ختم می‌شود؛ به این نتایج معرفتی می رسند که اهل بیت پیامبر از پلیدی‌ها مصون شمرده شده و از اراده خداوند به جهت این مصونیت یاد شده‌است.
بخش عمده ایران اسلامی بخصوص اهالی فارس شیعه دوازده امامی و مخلص اهل بیت عصمت و طهارت هستند و همواره سعی دارند که بنا بر سیره ی پیشوایان دینی خود سبک زندگی مومنانه ای را در مرام خود نهادینه کنند .همانطور ی که مهر آن بزرگواران را در دل پاکشان جای دادند. اما شوربختانه دشمنان اسلام که در راس آنها انگلیس قرار دارد با خلق دو مذهب جعلی(وهابیت_بهائیت) در فرقه  اسلامی به جهت تفرقه در امت محمد (ص) و تخریب  چهره ی دین کم و بیش از زمان قاجار به این ور هم ضربات جانفرسایی را به جهان اسلام و کشور ایران وارد نمودند  .
بدون تردید اصرار دشمنان به انجام عملیات پی در پی تروریستی در حرم شریف شاه چراغ شیراز حاکی از توطئه ای برنامه ریزی شده خبر می دهد که در مثلث آن فتنه جانکاه، سه ضلع داعش، صهیونیزم و  بهائیت وجود دارد  که سرمایه گذار اصلی این خرابکاری های اخیر سازمان سیا و موساد می باشد تا به خیال خام خود پایه های مستحکم شیعه گری را در نسل جوان اهالی فارس سست کنند و این برنامه کاملا حساب شده است .
وَ مَكَروا وَ مَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ

به هرحال، ملت شریف ایران در وهله نخست از تلاش مخلصانه سربازان گمنام امام زمان علیه السلام در خنثی سازی و مقابله با این توطئه های خزنده و پیچیده  قدردانی می نمایند و در گام بعدی تقاضا دارند که از تامین امنیت حرم شاهچراغ شیراز که یکی از اعلام الهدی الهی است به جدیت اقدام نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار