شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
پارلمان متحد کشورهای عربی یا همان جامعة الأمة العربية دکتر عماد هلالی را از بین مهمترین نخبگان جهان عرب برای اجلاس خود به عنوان سخنران‌ اصلی دعوت نمود. هنوز محور سخنرانی عماد هلالی مشخص نیست.
شوشان : پارلمان متحد کشورهای عربی یا همان جامعة الأمة العربية دکتر عماد هلالی را از بین مهم ترین نخبگان جهان عرب برای اجلاس خود بعنوان سخنران‌ اصلی دعوت نمود. هنوز محور سخنرانی  عماد هلالی مشخص نیست.

اما با توجه به سوابق فعالیتی او در زمینه رفع تبعیض و مبارزه علیه نژاد پرستی، برخی تحلیلگران سیاسی این حضور را جنجالی  پیش بینی نموده اند و برخی دیگر آن را از ابعاد مختلف بعنوان ظرفیت و فرصتی طلایی نام برده اند  زیرا در طول تاریخ جامعة امة العربيه، اين اولين دعوتی است كه از سران و رهبران قوم عرب ايران صورت مى گیرد.
به نقل از دبیر کل آن سازمان آمده است که این سخنرانی با حضور مهمترین نخبگان جهان و تعدادی از سران کشور های عربی انجام خواهد گرفت.

دکتر عماد هلالی جوان جسور عرب ایرانی با نگاهی اتحاد آمیز تشکل های متعددی از جمله اتحاد شعرای عرب و جامعه متخصصین را در ایران بنیانگذاری نموده و از محبوبیت خاصی برخوردار بوده است. دکتر عماد هلالی همچنین ریاست شورای مشترک فعالان عرب ایران را در سوابق خود دارد  که در دوره ریاست او، این تشکل حضور و نقش موثری در مبارزه با تبعیض و مطالبات اجتماعی و حقوق شهروندی داشته است.
وی تاکنون هیچگونه مسئولیت دولتی را در ایران را نداشته و بنا به گفته نزدیکان او فعالیت های مردمی خصوصا در زمینه های فرهنگی و اجتماعی ترجیح می دهد.
او متولد ۸۲ میلادی (۶۱ شمسی )در ایران است. داری مدرک فوق لیسانس حقوق دکترای علوم دیپلماتیک از لبنان می باشد، پیش از آن تحصیلات دینی خود را تا مقاطعی طی نموده بود،
وی از سران قبیله بنی هلال از بزرگترین قبائل عرب جهان است که مرکز آن در جنوب خوزستان و گستره  آن بر بخشی از کشورهای حوزه ی خلیج فارس و جنوب کشورهای ایران و عراق است اما جنس فعالیت های فرهنگی و اجتماعی او در عدالت خواهی برای همه اقوام و روحيات و نگاه انسانی و اسلامی وی، این امیر جوان را بین سراسر اقوام محبوب نموده است.
وی تشکیل جامعه متخصصین ایران را از سالها پیش در قید تاسیس داشت. از دکتر عماد هلالی مقالات و بیانیه های مهمی را بویژه در مباحث مبارزه با تبعیض و بر علیه  نژادپرستی منتشر شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار