شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۵۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
شوشان ـ  فاضل خمیسی :

آقارضا کلاه کج، مدیر برکنار شده ارشاد خوزستان، بصورت واضح و شفاف گفت که پدرخوانده ها عامل برکناری ایشان هستند و از شرایط مدیریتی استان گِله داشت!
 در سیستم مدیریت عاقلمند مدیران نقش اساسی را در پیروزی و شکست سازمان ایفاء میکنند ، بنابراین موفقیت آنها باعث ارتقای سازمانی و شکست شان موجب تنزیل جایگاه و حتی خروج از چرخه ی مدیریت را باعث میشود، اولین شرط یک سیستم سالم «استقلال رأی در تصمیم گیری» در چارچوب اختیارات و مسولیت است..خوزستانمان را چه شده که هر مدیری کنار میرود از سنگ اندازی «پدرخوانده ها» می‌گوید ، سایه هایی که بر مدیریت استان چنبره زده و  کسی نامی از آنها نمی برد! آنها چند نفرند؟ چه جایگاه و منافعی دارند که مانع توسعه ی استانی با بیش از ۵ میلیون نفر شده اند؟ زمانی گفته می شد:« حرف حق تلخ است» و با این مثال  انحرافی خیلی ها سعی داشتند فقط شیرین سخن برانند غافل از اینکه حرف حق، واقعیت جاری روزگار  و غفلت از آن سقوط در باتلاق ریا و چاپلوسی است..
 
آقا رضا عزیز، نامها را تا نوک زبان آورده و دوباره قورت داده اید ! آیا این پدر خوانده ها اینقدر ترسناکند ؟!بیان معصومی است  به این مضمون که میفرماید: «خداوند به کسی که مردم از ترس، نامش را نمی آورند لعنت میفرستد» پدر خوانده ای که مصلحت و ترقی مردمش را نخواهد نه پدر است نه خوانده! او دشمنی است که لباس دوست به تن کرده است و باید افشاء شود.. مُرشدان ارشاد مردم، باید اخلاقی ترین افراد اجتماع باشند و در جایی که اداره کل ارشادش اینچنین اما و اگرها دارد باید  چاره ای اندیشید.
     

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار