شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۵۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
چالش های مختلفی را پشت سر گذاشتند، ایشان هیچ وقت برای پول کار نکردند، دل شان و منطق شان برای مردم بود، مخصوصا در حوزه بانوان حرف های زیادی برای گفتن داشتند. امیدوارم همکاران و شاگردان ایشان در صبح ملت که با او همکاری داشتند راه خانم منگری را ادامه دهند که راه والای انسانیت است.
شوشان : محمد رشیدپور، مدیرمسئول صبح ملت نیوز در گفتگو با خبرنگار صبح ملت نیوز در خصوص فوت ناگهانی خبرنگار فعال و پرتلاش پایگاه خانم الهه منگری گفت : خانم منگری تنها یک همکار، مدیر یا سردبیر نبود، او یک همکار و خبرنگاری دغدغه مند برای استان بود.


سال 1395 شمسی به اتفاق خانم منگری  صبح ملت را در فضای مجازی راه اندازی کردیم، در یک گروه تلگرامی کار خودمان را شروع کرده و ایشان شبانه روز زحمت کشیدند و  از جان مایه گذاشتند تا مردم، خبرنگاران، رسانه ها و کسانی که دستی بر قلم داشتند به ما و پایگاه خبری صبح ملت نیوز اعتماد کنند و مطالب شان را برای انتشار به ما دادند.
خانم منگری علاوه بر دبیر گروه، مسئول استعداد یابی تیم صبح ملت نیز بود، جایگاه امروز صبح ملت نیوز در کشور مدیون تلاش های خانم منگری است.
ایشان چنان به صبح ملت عرق داشتند که هرگاه در شهرستانی مورد تقدیر قرار می گرفتند اگر نام صبح ملت در لوح ایشان درج نمی شد، آن را نمی پذیرفتند. خانم منگری بمانند باغبانی کاردان به جوانان خبرنگار صبح ملت نیوز رسیدگی می کردند، ایرادات کار آن را به آنان گوشزد نموده و نظرات خودشان را برای بهتر شدن کار ارائه می دادند.
من هنوز این خبر دردناک را باور نمی کنم و در شوک ناشی از این اتفاق تلخ هستم .
تسلیت واژه ی کوچکی برای خانواده منگری و برادر و همکارمان سجاد زمانپور است، که بیش از دوسال از پیوند این دو باهم نگذشته است.
هیئت تحریریه صبح ملت نیوز و خانم منگری در این چند سال ارتباط دوستانه و صمیمانه ای داشتند، چالش های مختلفی را پشت سر گذاشتند، ایشان هیچ وقت برای پول کار نکردند، دل شان و منطق شان برای مردم بود، مخصوصا در حوزه بانوان حرف های زیادی برای گفتن داشتند. امیدوارم همکاران و شاگردان ایشان در صبح ملت که با او همکاری داشتند راه خانم منگری را ادامه دهند که راه والای انسانیت است.
و در پایان باید گفت: خانم منگری یکی از اسطوره های تکرار نشدنی دنیای روزنامه نگاری خوزستان بود.
روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

یه گزارش شوشان ، شایان ذکر است خانم منگری بر اثر بیماری های قبلی کرونا آسیب جدی در ریه خود داشته اند و ظاهرا علت مرگ ناگهانی در حالی که باردار بوده اند نیز همین موضوع بوده است. نوزاد ایشان 7 ماهه است و تحت مراقبت بیمارستانی که  انشاالله خداوند مادر را بیامرزد و نوزاد را عمر و عافیت دهد. شایان دکر است خانه مطبوعات خوزستان و فعالان رسانه ای نیز مرگ این بانوی رسانه ای را در پیام های جداگانه ای تسلیت گفته اند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
بهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
comment
0
0
comment روحش شاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار