اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
شوشان ـ  دکتر کریم طالقانی :

رهبر معظم انقلاب امروز فرمودند"انتقاد با اعتمادباشد.نگارنده ارمنظراعتمادبه دولت مردمی و بعنوان یک روزنامه نگار نقدهای ذیل رابه بهانه ارتحال یکی ازرجال برجسته خوزستان مطرح می نماید.

آقای محراب
درشرایطی که فعالیتهای سیاسی اکثرا قانونمند نیست استاد حمیدطرفی بصورت قانونی با تدوین اساسنامه و مرامنامه و معرفی شورای لیدری و دبیر از طریق وزارت کشور فعالیت سیاسی قانونمند در چارچوب حزب ثقلین را اغاز و نحوه فعالیت قانونی را در عمل تجربه کرد و بدیگران آموخت آیا شناخت و سواد مدیران سیاسی کمتر از فعالان اجتماعیست؟ چرا مقامات سیاسی در تشییع جنازه یک دبیرکل سیاسی حزب و از موسسان خانه احزاب استان شرکت نداشتنند؟ این اهمال سهوی یا عمدی قطعا مشوقی برای تشکلهای قانونی و رسمی بشمار نمی رود.
مدیرکل محترم فرهنگ وارشاداسلامی نیز نتوانست حق مطلب را درحق ادیب و نویسنده ای با تالیف بیش از۲۰کتاب ادا نماید، صدا و سیما نیز وضعیت مشابهی داشت.
شورای شهر و شهرداری نیز به وظیفه خود عمل نکردند چرا که می توانستنند در قطعه نام آوران پیشنهاد خاکسپاری دهند.

باکمال تاسف تا لحظه نگارش این متن تنها یک عضو محترم خبرگان رهبری پیام تسلیت فرستادند درحالی که مرحوم در سفر به شهرهای زیادی از استان در موسم انتخابات مردم را به صندوقها دعوت و از برخی حضرات معظم حمایت می کرد، درنهایت باید از عشایر غیور عرب ،لر و بختیاری دزفولی شوشتری و یهبهانی نیز صائبین محترم سپاسگذار بودکه آداب و سنن اسلاف و نیاکان را در تشییع جنازه و حضور درمراسم بجای آوردند و ثابت کردند عرف درخوزستان پایداراست.
مرحوم فقید استاد حمید طرفی برسم عشایر درشآن و جایگاه یک شیخ و بزرگ خاندان مورد تکریم و تجلیل قرار گرفت اما دولتمردان نتوانستنند در شآن یک دبیرکل حزب سیاسی ادای دین کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار