شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
شوشان ـ محمدرضا چمن نژادیان :

با سلام و نهایت تشکر از تضارب افکار و جدیت در مباحث سیاسی،امید است همگی شهامت آسیب شناسی فردی، فرآیندی اجتماعی و سیاسی در حکمرانی ها را داشته باشیم.

 زیرا اولین و اساسی ترین  اشتباه حکمرانی ایرانیان در تاریخ و تکرار آن در انقلاب اسلامی بی توجهی به مشارکت مدنی ، آگاهانه و آزادانه ی ملت با پرسشگری مسئولانه، مطالبگری کارشناسانه و پاسخگویی شفاف در سرنوشت بوده و می باشد. که متولیان با دخالت دادن نومانکلاتور های حاکمیت و نیروهای پادگانی منع شده در سیاست از طریق  درست کردن کلاه شرعی برای ورود نیروهای گوش بفرما در قدرت که تعهد به روحیه ی نظامی بدون جرات و جسارت و ورود به تشکیلاتی های مدنی و حزبی را دارند.  فارغ از رانت قدرت و ثروت در حاکمیت اراده و اعتقادی به چیزی بنام اثربخش رای ملت حتی مصرع در قانون اساسی را نداشته و ندارند.

سخنان کلیشه ای خودبرتر بینانه و نفی دیگران مانند عدالت خواهی، توانمندسازی و خدمات رانتی فردی، اجتماعی و عمرانی فریبنده خارج از رسالت و شان نماینده و قوای تقنینی با وجود تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت تفکیک نمی توانند برای رفع گرفتاری های ملت، توسعه ی همه جانبه ی مملکت و تعالی فلسفه ی وجودی آرمانهای ضد استبدادی انقلاب اسلامی ایرانیان آبی گرم کنند

مگر تیکه نمدیهایی هستند، که دیگران و نیروهای مورد نظر برای جابجایی قدرت در میان مهرهای حاکمیت با درست کردن کلاه نمدی برای خودیهای رانتی و لابیگر می بافند. امید است همگی ما حریت و تعقل غیر متعصبانه ی ارتجاعی و انتفاع را داشته باشیم و همگی با آزادمنشی، تحمل شنیدن و پاسخگویی واقع بینانه  بدون به رخ کشیدن قومیت، جایگاه‌های رانتی حاکمیتی و برخوردارنه ی ثروتهای بادآورده از بیت المال را داشته باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار