شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان روز پنجشنبه در سفر به شهرستان‌های باغ‌ملک و صیدون از طرح‌ها و اقدامات عمرانی در این دو شهرستان بازدید کرد.
شوشان ـ استاندار خوزستان ابتدا با حضور در بخش میداود باغ‌ملک پس از ادای احترام به مزار شهدای گمنام از پل میداود به روستای سرله باغ‌ملک با اعتبار هزینه شده ۲۵ میلیارد تومان و پیشرفت ۱۵ درصد و بند انحرافی و تکمیل خط انتقال آب اراضی تیغن و میداود باغ‌ملک با اعتبار هزینه شده ۱۰۰ میلیارد تومان و پیشرفت ۳۸ درصد بازدید کرد.در ادامه این سفر یک‌روزه عملیات اجرایی پست برق فوق‌توزیع صیدون آغاز شد.با احداث این پست برق، منطقه در بخش فوق توزیع به استقلال خواهد رسید. در حال حاضر برق صیدون از باغملک و از طریق خطوط فشار متوسط تامین می‌شود.

پست برق فوق توزیع صیدون یک پست موبیل ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت به ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر خواهد بود که از طریق یک خط دو مداره به طول ۳۸ کیلومتر از پست ۴۰۰ کیلوولت باغملک برق‌دار خواهد شد.ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه پست و خط بیش از ۳ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال خواهد بود.

بعد از این مراسم نیز در نشستی با جمعی از اهالی صیدون مشکلات و درخواست‌های آنها مورد بررسی قرار گرفت.همچنین از پروژه ساخت جاده های باغ‌ملک به دوراهی اسلام آباد به طول ۴ کیلومتر، اعتبار هزینه شده ۳۰ میلیارد تومان و پیشرفت ۵۰ درصد و مسیر دوراهی اسلام آباد به هپرو به طول ۴.۵ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد و هزینه ۲۱ میلیارد تومان و روستای محمدآباد میداود بازدید صورت گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار