اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت، با حضور فرماندار اهواز، بخشدار غیزانیه و رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز، مراسم آغاز سال تحصیلی جدید را در مدرسه 8 کلاسه نور غیزانیه که توسط این شرکت بهسازی شده است، برگزار کرد.

مدیر عامل این شرکت ضمن تبریک سالروز آغاز ولایت و امامت حضرت مهدی موعود(عج) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، احداث یا بهسازی واحدهای آموزشی مناطق روستایی همجوار تاسیسات را اقدامی " آینده ساز" با رویکردی آینده نگر توصیف کرد و گفت: جوانان شایسته و مدیران آینده کشور در همین مدارس تربیت یافته و آموزش داده می شوند.

مهندس قباد ناصری افزود: بنابراین صنعت نفت،سهم خود در تحقق این مهم را با احداث یا بهسازی مدارس در همکاری با ادارات آموزش و پرورش،علاوه بر تامین اقلام نوشت افزاری یا امکانات آموزشی، ادا می کند.

وی ضمن تقدیر از تلاش های بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، یادآور شد که برای بهسازی مدرسه 8 کلاسه نور غیزانیه بیش از ۴ میلیارد ریال هزینه از محل عمل به مسئولیت های اجتماعی صرف شده است.

فرماندار کلان شهر اهواز ضمن اثربخش خواندن خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، خواستار تدوام این روند تا رفع همه کاستی های موجود شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز نیز ایجاد فضای آموزشی پاکیزه و استاندارد را زمینه ساز علاقه مندی بیشتر به تحصیل و رشد استعدادها برشمرد و از دانش آموزان خواست تا از این فضا که به همت کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون ایجاد شده است، به دقت نگهداری کنند.

شایان ذکر است در حاشیه این مراسم ، به هریک از دانش آموزان مدرسه نور علاوه بر پذیرایی، یک بسته نوشت افزاری شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار و غیره نیز از سوی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تقدیم شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار