اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
جناب آقای حاج بابایی
شوشان ـ محمدسعید بهوندی :

آن پیگیری که برای عدم اجرای 14 همت گنجانده شده در قانون بودجه‌ی 1401 برای استمرار متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشمول کرده بودید، عاقبت و نتیجه‌اش چه شد؟! چرا اطلاع رسانی نمی‌کنید؟! لابد با این عملکرد بشدت ضعیف برای شرکت در انتخابات دوره‌ی دوازدهم مجلس نیز ثبت‌نام کرده‌اید؟!

آیا هیچ مطلع هستید که ما بازنشستگان میدانیم؛ تاکنون هر چه در دفاع از حق قانونی بازنشستگان مشمول در ماده‌ی 30 قانون برنامه‌ی ششم توسعه سخن افاضه فرمودید و دیگر دوستانتان فرمودند، همه تنها گفتار درمانی و آب در هاون کوبیدن بود. دو سال پیش هم مستقیماً شما را و غیرمستقیم نیز همه‌ی نمایندگان را مورد خطاب قرار دادم و همین حقیقت و اقبال تلخ را نوشتم. پس چرا حرفی نمی‌زنید؟! چرا در خصوص این سکوتتان هیچ توضیحی نمی‌دهید؟!

مگر رئیس کمیسیون تلفیق بودجه نبودید؟! مگر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه‌ی مجلس نیستید؟! مگر رئیس فراکسیون مهم فرهنگیان مجلس نیستید؟! مگر خودتان در کسوت معلمی نبوده‌اید؟! مگر هزاران نفر از همین بازنشستگان مشمول متناسب‌سازی حقوق، معلمان شریف این کشور نیستند؟!

چرا این روزها و هفته‌ها هیچ خبری از تحرک جنابعالی نیست؟! چرا این روزها روزه‌ی سکوت گرفته‌اید؟! دارید به چه فکر می‌کنید؟! سوگندی که در دفاع از حقوق موکلینتان در آغاز دوره‌ی نمایندگی در پیشگاه قرآن مجید بر زبان جاری ساختید، آیا عاقبتش این شد؟! این مطلب سیصد و شصت و نهم را شما هم برای نمایندگان استانتان در مجلس شورای اسلامی ارسال نمایید، زیرا در دفاع و پیگیری از حق قانونی نفله‌ شده‌ی ما بازنشستگان مشمول متناسب‌سازی، حقیقتاً دیگر نمایندگان نیز دست کمی از  حاج بابایی ندارند!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار