شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۵
شوشان/ صادقی: شهروندان هندیجانی در مراجعه به عابر بانک ها فقط پیام فقدان اسکناس را بر روی صفحه می بینند یا مشترک گرامی با عرض پوزش دستگاه قادر به انجام عملیات نمی باشد.
یکی از شهروندان در گفتگو با خبرنگار ما ابراز داشت:بنده در یک مدت زمان یک ساعته کلیه عابر بانک های هندیجان را جهت دریافت اسکناس مانند یک جوینده طلا دنبال کردم ولی متأسفانه حتی یک ریال نتوانستم دریافت کنم.در آخر مجبور شدم از طریق کارت خوان یکی از مغازه ها پول دریافت کنم.
یکی دیگر از شهروندان هندیجانی با انتقاد از بانک ا گفت: متاسفانه نقدینگی بانکهای هندیجانی بسیار ضعیف است و جوابگوی مردم نیست. از مسئولین خواستار رفع مشکل هستیم.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
داریوش شعبانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
comment
1
0
comment باسلام .اینکه دریک ساعت خاص هیچ دستگاهی پول نمی دهد،نمایانگراین است که ارتباط شهرستان بامرکزقطع است واین موضوع ارتباطی به بانک ها ندارد.زیراتمامی دستگهای خودپردازعلاوه براینکه به متصل به تلفن همراه مسئول مربوطه ورئیس بانک می باشد،ازطرف دایره مانیتورینگ مستقردرمرکزبصورت شبانه روزی کنترل شده ودرصورت اتمام موجودی باتلفن مسئول مربوطه تماس گرفته می شودوچنانچه رفع نقص نشودامتیازمنفی وتذکربرای مسئول مربوطه درپی خواهدداشت .لذاازخبرنگارمحترم این رسانه تقاضامی شودقبل ازانتشارخبر حرف مسئولین مربوطه راشنیده وسپس اقدام کنید.
comment
صادقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
comment
0
1
comment باسلام خدمت شما مسئول محترم این سخنان ما نبود بلکه اعتراض های شدیدمردمی که به مامنعکس شده و ما منتشر کردیم و این مشکل مربوط به بانکهای دیگرهم بوده و در چندین با رخ داده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار