شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

شوشان ـ فاضل خمیسی :

 غزه اینروزها نمایشگر عینی و بلاواسطه ی بی رحمی بشر است. اجسادی زیر خروارها خاک، گرسنگی و تاریکی ، موشک و بمب افکن هایی که صدتایی آسمان را قرق کرده اند، انبوه تانک های پیشرفته و ناوهای غول پیکری که در کنار شهری کوچک اما مقاوم لنگر انداخته و منتظر هجومند!

انگار که «غزه» نقطه ی پایانی جنگ حق و باطل است. اشتباه نکنیم، جنگ غزه ، مساله ی زمین و حدود نیست. این رویارویی نبرد اسیری و آزادگی است. رژیم صهیونیستی با سکونت فلسطینیان مشکلی ندارد بلکه میخواهد، مسلمان و زمینش را به زیر یوغ خویش درآورد، او حکومت بلاشرط و بلا قید را بر سرزمین مسلمانان طالب است!

امروز دیگر ژست روشنفکری و انسان دوستی فقط در حد فانتزی است. وقتی «غرب» بخاطر موشک های حماس نگران استرس وارد شده به سگ و گربه های اسرائیلی است ( گزارش فاکس نیوز در رابطه با صدمه ی روحی به حیوانات خانگی اسرائیل) ، و میلیاردها مسلمان روزانه شاهد کُشتار زن و کودک فلسطینی است دیگر چه جای تشکیل کنفرانس و جلسه و بیانیه!

اشتباه نکنیم، این جنگ ، درگیری حماس و اسرائیل نیست، رسانه های غربی عمداً آنرا به این عنوان تقلیل داده تا سایر کشورهای مسلمان را از دخالت پرهیز دارند و گویا در این کاراز نیز موفق بوده اند!

امروز«یوم الملحمه» است، روز غیرت و ایستادگی.. اگر دولتمردان کشورهای مسلمان نگران منصب و میز و مقام خود هستند، از آنها انتظار نمی رود که لباس رزم بپوشند ، کافیست مرزها را بگشایند تا نشان داده شود که مسلمانی به شعار و راهپیمایی نیست! امروز روز عمل است ..
ا
گر امروز را به این خفت و شرمساری طی کردیم ، نباید فردا دم از غیرت و مسلمانی بزنیم! صدها میلیون مسلمان باید بار دیگر این کلام خدا را تجلی دهند که میفرماید :«نُرید أن نمُن عَلی الذین استُضعفوا فی الارض و نجعلهُم ُ ائمه و نجعلهم الوارثین»

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار