اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
پیام یک خوزستانی به هم استانی ها
شوشان ـ این روز ها مردم خوزستان به دلیل بر چشم زدن عینک دودی تصور می کنند هوا تار و غبار آلود بوده و آسمان تیره و تار شده است
 استفاده از عینک دودی در خوزستان سابقه ای بسی تاریخی دارد ،جدای از وجود آفتاب شدید که موجبات استفاده از این نوع عینک را فراهم می کند ، از آن جا که مردمان این دیار هیچ مشغله فکری نداشته و در رفاه کامل اجتماعی ، شهری و اقتصادی به سر می برند و درآمد حاصل از صنایع بر سر سفره های آن ها سرازیر می شود لذا تمام تمرکز فکری آن ها در اطراف محور پوشش و استفاده از اقلام لوکس می باشد ، از این جهت عینک های آفتابی خود را از چشم بر نمی دارند و بی جهت به مسئولین استان خورده می گیرند و اظهار می دارند(( هوا بسی ناجوانمردانه آلوده است))
این مسئله و تداوم استفاده مصرانه از عینک تیره توسط مردم دل مسئولین استانی را به شدت به درد آورده و موجبات دلخوری آن ها را فراهم نموده است به طوری که ایشان به کرات اعلام کرده اند(از مردم چنین انتظاری نداشتیم)
همچنین پیرو این موضوع یکی از مسئولین دردمند طی پیامی از مردم درخواست کرد ((عینک ها را بردارند و جور دیگری بنگرند))

خلاصه اینکه از مردم اصرار برای استفاده عینک دودی و از مسئولین تمنا و کو گوش شنوای مردم!
متاسفانه مردم این استان اصلا تلاش شبانه روزی مسئولین خود را نمی بینند و مکرر در حال عیب جویی بوده و انتظار دارند در رفاه کامل به سر ببرند.
یک روز از سیستم فاضلاب شهری گله دارند،روز دیگر از سیستم حمل و نقل، یک روز به زیبا سازی فضای شهری ایراد می گیرند، روز دیگر از بیکاری می نالند،دانش آموزان از کمبود امکانات مدارس ناراحتند و این را حق خود نمی دانند ، این چند مدت هم که سوزن گله گذاری آن ها گیر کرده بر آلودگی هوا ، تا آن جا که مرتب به بیمارستان ها مراجعه کرده و اظهار نفس تنگی می کنند.
از همین جا از همه هم استانی های عزیز خواهش می کنم به جای گله گذاری از مسئولین و داشتن انتظارات عجیب و غریب نگاهی به عملکرد خود داشته باشید
.چرا تصور می کنید مشکل کمبود اکسیژن هوا و وجود آلاینده ها بر عهده مجموعه مدیریتی استان بوده   در صورتی که دستگاه تنفس خود را به روز رسانی نکرده اید یا فیلتر های ریه های خود را تعویض ننموده اید؟ آیا این انصاف است؟
هم استانی های گرامی :
بیایید برای یک بار هم که شده دست از گله گذاری بردارید و شرایط خود را با استان های دیگر مقایسه نکنید . از قدیم گفته اند خودتان را با هیچکس مقایسه نکنید شاید خون آن ها رنگین تر باشد ما از کجا می دانیم!؟
لطفا عینک های دودی را بردارید ، نفس عمیق بکشید و مثبت اندیش باشید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار