شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
آمریکای مرکزی،کلید حمله مستقیم به خاک ایالات متحده
شوشان ـ حسین حیات داودی :


 با حمله همه جانبه حماس به خاک سرزمین های اشغالی و پیش روی در خاک اسرائیل، به اعتراف حتی غرب و رسانه های آنها، هیمنه پوشالی گنبد آهنین،موساد و ارتش اسرائیل به‌طور جدی شکسته شده است.اما اسرائیل فرزند نامشروع غرب بخصوص ایالات متحده آمریکا است. *آیا تابو حمله مستقیم به خاک آمریکا که حتی در جنگ جهانی دوم نیز مصون از حمله مستقیم بود روزی شکسته خواهد شد؟

 موشکهای جمهوری اسلامی ایران به طور میان برد حدود ۳۰۰۰ کیلومتر و موشکهای برد بلند ایران توانایی حمله به اهدافی در شعاع ۵۰۰۰ الی ۷۰۰۰ کیلومتر و بیشتر را دارند.و البته فاصله خط ساحلی آمریکای مرکزی تا جنوب ايالت متحده و ایالات فلوریدا،آلاباما،تگزاس و...حدود ۳ الی ۵ هزار کیلومتر بیشتر نیست!

آیا جسارت کشورهای هم پیمان جمهوری اسلامی ایران در منطقه آمریکای مرکزی نظیر ونزوئلا سبب خواهد شد که ايران بتواند روزی در آینده نزدیک، با استقرار پایگاه موشکی در این کشورها، شهرهای میامی، نیواورلئان، سن آنتونیو و...را در خاک اصلی ايالات متحده آمریکا *در تیر رس موشکهای خود قرار دهد؟* انشالله

پی نوشت: در طی جنگ جهانی دوم،ارتش امپراتوری ژاپن به خاک آمریکا واقع در پرل هابر در هاوایی حمله کرد ولی هاوایی خاک برون قاره ای ايالات متحده است و حمله مستقیمی به خاک اصلی ايالات متحده تا کنون بی سابقه بوده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار