اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
شوشان ـ نوید قائدی :

آیا دیوار نگاره های غارهای دوران کهن در تمدن های یونان،پارس،مایا و آزتک و اینکا و بودا و..... خواستگاه کهن رسانه های اجتماعی  امروز بوده اند؟چرا بشر میل به نوشتن هایی داشته که آن ها را در معرض دید همگان قرار دهد؟آیا انگیزه ای انسان ها را وا می دارد تا دست به کارهایی بزنند که باعث شود زندگی شان موضوعیت داشته باشد؟یا انسان ها می خواهند زندگی شان مهم باشد و در هر دوره ای واکنش تازه ای به این نیاز نشان می دهند.
اینکه امروز هیچ جا در امان نیست و هر جا و هر موقع مردم در حال سلفی گرفتن اند تا در شبکه های اجتماعی منتشر کنند چه دلیلی می تواند داشته باشد؟
راستی اگر امروز افلاطون و بوعلی سینا زنده بودند در صفحات شبکه های اجتماعی چه می نوشتند؟آیا فرا رسیدن هوش مصنوعی و رسوخ آن در در تمام شئون نرم افزاری فن آوری و تکنولوژی و بروز آن در زندگی واقعی انسان، چه اثراتی خواهد داشت؟و هزاران آیای دیگر که باید نوشت و برای آن ها جواب داشت.دنیای سلیکون آینده،دنیای ابرسازه ها،دنیای الگوریتم های پیچیده،دنیای واقعیت های مجازی،دنیای پیچیده ارتباط های آینده و تغییرات شگرف عقلانیت و دانسته ها و اعمال و رفتار انسان های آینده و...همه و همه در پیش روی ما خواهند بود.
مردم ایران در کجای این معادلات خواهند بود و چه برنامه ها و اقدام هایی برای آینده خود و کشور خود دارند؟

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار