شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶
شوشان

۱-کشورها را با دولت مستقر به رسمیت می شناسند. رهبری قبل از قطعی شدن شهادت رئیس جمهور، اعلام کردند که در امور کشور خللی وارد نخواهد شد.

۲-در پیام تسلیت، از عبارات عاطفی و احساسی استفاده ننمودند و در انتهای پیام، نحوه اداره کشور توسط معاون اول را مطابق قانون اساسی متذکر شدند.

۳-لباس مشکی نپوشیدند و در نماز شهدا، برخلاف پیش بینی و تصور عموم، اصلا گریه نکردند.

۴-برخی از سران کشورها و گروهها را به حضور پذیرفتند و کاملا القاء نمودند که از این حادثه هولناک، اصلا متزلزل نشدند و شرایط کشور کاملا عادی است.

۵-در ملاقات برخی از سران کشورها، تاکید نمودند که ادامه همکاری های دوجانبه با مدیریت آقای مخبر دنبال خواهد شد تا در آقای مخبر، اعتماد به نفس لازم را برای اداره کشور طی ۵۰ روز آینده ایجاد نمایند و هیات دولت و مجلس و سایر ارکان نظام، جایگاه آقای مخبر را بیشتر متوجه باشند.

همه و همه این رفتارها از نگاه این حقیر برای آن است که آقا نخواستند و نمی خواهند کشور زیر بار این غم سنگین، دچار تزلزل و بی ثباتی گردد و امورات اداره کشور دچار وقفه و خدشه شود و به آحاد مردم و کشورهای جهان بفهمانند که شرایط کشور کاملا عادی و طبیعی است. نه دشمنان هلهله کنند و نه دوستان و دلبستگان داخلی و خارجی نظام، مصیبت زده و خوفناک و مردد شوند.

کیست که نداند؛ آقا از همه، مصیبت زده تر است کما اینکه به خانواده شهید رئیسی گفتند ما یکی از بهترین عناصرمان زیر آسمان را از دست دادیم. حزن و اندوه رهبری، جامعه را محزون و مایوس می کند اما اقتضای نظام اسلامی در این شرایط سخت، ایجاد آرامش و اطمینان و ثبات در اداره کشور است و علمدار این نظام، حکیمانه این هدف را آموزش می دهند و به نمایش می گذارند.

سرت سلامت رهبرا!

شاید اگر شهید رئیسی می توانستند در این شرایط سخت، به شما پیامی بدهند، همان بیت شعری که بعد از ترور شدنت برای امام فرستادید را تقدیم می کردند که:
بشکست اگر دل من/ به فدای چشم مستت/سر خم می سلامت/ شکند اگر سبویی!
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار