شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶
کمیته فرهنگی ستاد دکترحسن روحانی در استان خوزستان در بیانیه ای از وزرات علی اصغر فانی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش حمایت کرد.
به گزارش شوشان ، در این بیانیه آمده است :
خوشبختانه رئیس جمهور محترم پس از بحث و بررسی پیرامون وزارتخانه های بدون وزیر،بالاخره وزرای پیشنهادی را برای وزارتخانه های مزبور به مجلس معرفی نمودند که در این میان جناب آقای دکتر فانی جهت تصدی وزارتخانه ی آموزش وپرورش معرفی شدند.
اهمیت این وزارتخانه برکسی پوشیده نیست و همگان بر مهم بودن و استراتژیک بودن این وزارتخانه در دنیا وتمام دولت های گذشته اذعان دارند و جای بسی خوشحالی است که رئیس جمهور محترم گزینه ای را برای این وزارتخانه معرفی نمود که بحمدلله هم دارای مقبولیتی بالا در میان فرهنگیان است و هم دارای سابقه ای روشن و تجارب ارزشمندی است که فرهنگیان محترم سراسر کشور شناخت نسبتا خوبی از ایشان دارند چرا که ایشان از بدنه ی آموزش و پرورش است و سالیان متمادی در پست مدیرکلی و معاونت این وزارتخانه تجارب ارزشمندی را اندوخته است.
به همین دلیل ما فرهنگیان استان خوزستان و بالاخص فرهنگیان ستاد دکترحسن روحانی در این استان از نمایندگان محترم مجلس و بالاخص مجمع نمایندگان استان خوزستان درخواست می کنیم که بارأی قاطع خود به دکترفانی انگیزه ای مضاعف رابه ایشان منتقل تاهرچه سریع تراین وزارتخانه کلیدی به امور محوله بپردازد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار