شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵

انتخابات شورالی هیئت‌های مذهبی شهرستان شوشتر با حضور نمایندگان هیئت‌های مذهبی و اصحاب رسانه برگزار شد.

پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای رسمی با حضور نمایندگان سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شوشتر، اعضای دور قبل شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان شوشتر و نمایندگان هیئت‌های مذهبی شهرستان و اصحاب رسانه انتخابات شورای مرکزی هیئت‌های مذهبی دارالمومنین شوشتر برگزار شد.

پیش از برگزاری این مراسم سخنگوی دور قبل شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان شوشتر به ارائه گزارشی از فعالیت چهارساله هیئت‌های مذهبی شهرستان پرداخت و اظهار کرد: در دور چهار ساله قبل تلاش کردیم تا همگرایی در هیئت‌های مذهبی شهرستان افزایش یابد.

محسن محمدی‌زاده با اشاره به اینکه هیئت‌های مذهبی شهرستان شوشتر از نظر مالی در تنگنا هستند، افزود: مشکلات مالی برای هیئت‌های مذهبی داستانی تکراری است که باید توسط سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شوشتر این مشکل پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه شورای هیئت‌های مذهبی بودجه‌ای برای کمک به هیئت‌ها در اختیار ندارد، گفت: کمبود شدید اعتبارات باعث شده تا شورای هیئت‌های مذهبی هیچ اعتباری برای حمایت از هیئت‌های مذهبی شهرستان در اختیار نداشته باشد و این مسئله به معضلی برای هیئت‌ها تبدیل شده است.

 

محمدی‌زاده تاکید کرد: توجه به مساجد در چند سال گذشته در سازمان تبلیغات اسلامی بسیار خوب بوده است و باید در این زمینه توجه بیشتری به هیئت‌های مذهبی شود.

در پایان این مراسم آقایان محسن محمدی‌زاده با 39 رای، محمدعلی شایان‌مهر با38 رای، غلام‌عباس حشمتی با 37 رای، محمدعلی افق با 36 رای، مجتبی موزردزاده با 35 رای، محمدرضا مختارزاده با25 رای و علیرضا همتی‌زاده با 25 رای به عنوان اعضای ثابت و ابوذر معمارزاده با 24 رای و حسین جعفری‌راد با 19 رای نیز دو عضو علی‌البدل شورای مرکزی هیئت‌های مذهبی شهرستان شوشتر انتخاب شدند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار